--ketjuvedon se isompi hammasratas--
Jos sulla on se 1-suunta-kuppi yhä toisessa päässä, ja sen kupin paikallaan pitävä "pohjapanssari", ni epäilen sen lyöneen laakerin takaa kynnen muovisesta pesästä pox.
Sillon se pääsee klappaamaan eestaas, kunnes tappi kiilaantuu rattaan ja seinän väliin eikä toimita voimaa enää. Uusimalla ne alarattaan laakeripedit ja shimmaamalla spoivaksi, toimii.
Kato kuitenkin vielä, ettei kardaani jousitukseen liikkeissä lyö pohjaan! (esim jos etu ja taka kardaanit on päässeet vaihtumaan). Pitäs olla elintilaa aina. Siihen voi laittaa vetokupin pohjiin o-renkaat keskittämään, ni pysyy vetari yhä kii töyssyissä, rikkomatta laakerpesää keskirattaasta. Vaikka isku tulis, se tulee kumilla, eikä teräs/teräs.