No, siellä samoilla lukemilla ollaan, minulla kun oli kaksi vastarin akkua ja se vastari... Tietty vielä kuraa runsaasti.
Mutta, nyt autosta tulee puhdas. Tässä uusia vanteita odotellessani päätin huoltaa auton. Purin sen melko osiin, puhdistin kaikki, vaihdan kaikki öljyt ja rasvat, huollan ja tarkastan vetarit. Yhden vetarin CVD-nivelen tappi oli löystynyt, yksi ulompim pyöränlaakeri hieman rohisee, diffien öljyt notkistuneet. Siinä ainakin tähän saakka löytyneitä vikoja. Mutta, eipä noista haittaa ole, kun ne ei hajonnut, vaan löyty tässä "neljän gallonan" määräaikaishuollossa. Siitä Losi on ollut miellyttävä, että koskaan ei ole auto hajonnut radalle, vaan sillä on saanut pommittaa ihan tosissaan. Tuo Kyosho taas hajosi AINA radalle... Asso ei ole vielä hajonnut, kun en ole sillä vielä ajanut :D