Uskallatko Hoke sanoa kumpi servoista on parempi. Ymmärränkö oikein, että Futabassa olisi sellaista kuminauhaefektiä enemmän vaikka vauhtia muuten piisaa. Kukahan osaisi vielä sanoa onko ne n. 13 kg vääntävät, mutta hieman hitaammat servot parempia kuin nämä mainitut?
No jos paremmuus järjestykseen niitä laittaa niin KoPropo vie hiuksenhienon voiton juuri tuon tarkkuutensa takia. Eli vaikka mitä ohjaus maneereita tekee niin servo on nakutetusti juuri siinä asennossa mihin sen käskee.
Futabassa on selkeästi herkempi toiminen rattaisto, eli jos nyt vaikka kylmiltään servovarresta kääntelee niin Futaba liikkuu herkemmin ja KoPropossa tuntuu pienehköä karheutta.
Futaba tuntuu olevan karvan verran tosiaan nopeampi, mutta molemmat servot ovat jo niin nopeita että ei käytännössä mitään eroa ajossa huomaa.
Futabassa se huonopuoli on nimenomaan siinä että se on vähän semmonen kuminauhamainen, eli kun renkaat kääntää vaikkapa taysin vasempaan ja päästää ne siitä takaisin suoraks niin servo ei kekitä napakasti vaan se ikäänkuin bongaa vähän liian pitkäks ja palaa vasta sitten takas keskelle.
Futaba on siitä hyvä tuohon polttikseen että siihen saa helposti alumiinisen servovarren kun taas Propoon en ole pienellä kyselyllä löytänyt. (Suomesta)
Mikäli joku tietää mistä saan Propoon servovarren joka ei ole notkeeta muovia, voisi infota.
Kai tosta nyt jotain tajus?