Kirjoittaja Aihe: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä  (Luettu 54152 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa glacier

  • Jäsen
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #30 : 01.12.04 - klo: 13.51 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Ehe, tänään koulunssa ruokalassa...
"Mitä v*tun järkee on tuhlata autoon yli sata euroo???"
"On tosi tosi hienoo katella kun auto menee ja sit se hajoo....V*ttu ei kiinnosta!!"
Ja tommosta, ihime hemmo :shock:


Vieressä istuin kun tuota keskustelua käytiin......
Kavereillä menee jääkiekkoon suhtkoht saman verran ja se on muka paljon parempi harrastus.... Tai sit ne on vaan kateellisia... :?

itekin olen pelannnut jääkiekkoa monta vuotta ja se vasta kallis harrastus on kuukaudessa menee pelkkiin lisensseihin sun muihin seura maksuihin n. 150€. ja lisäksi vielä kun mailoja menee kaudessa noin 10 ja kipale maksaa noin 100€ niin kyllä siihen sitä rahaa uppoaa aika huolella.

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #31 : 03.12.04 - klo: 15.12 »
Tänään sattu ensimmäistä kertaa monta vuotta vanha kaverini haukkumaan rc-autoja.

Näin se alkoi:
Oltiin matikan tunnilla ja tää mun kaveri väittää että on muka murtautunu mun koneelle ( :lol: ) vaikka se ei edes tiedä mikä on portinnuuskija ohjelma. Se väitti että en käynyt ollenkaan eilen koneella, vaikka todellisuudessa olin ollut monta tuntia koneella. Sitten se sano että mä käyn joka päivä vaan jollain rc-sivuilla ja että mun elämässä ei oo muuta kuin rc. Mä sanoin sille että haista ... (just se) ja  sanoin sille että mähän teen mitä haluan.  Sitten tunti loppu ja lähettiin käytävälle kävelemään ja se sanoi, että mitä ketun järkee työntää yli 300€ johonkin leluun. Silloin alko oikeasti pinna kiristymään. Se alko vääntää kavereitteni edessä vitsiä että mä ajan jollain Nik(k?)olla ja että mä en osta ollenkaan oikeaa autoa vaan laitan penkin siihen auton katolle ja lähden ajamaan. Se alko väittää että näillä ei voi ajaa ollenkaan talvella. Mä sanoin, ettei mun autolla voikkaan koska se on rata-auto. Siihen se että mitä järkee laittaa yli 300€ johonkin autoon joka menee heti rikki ja ei voi ajaa edes talvella. Sitten haistattelin sille vähän ja sanoin että mitä järkee pelata jotain ketun Battlefieldiä? Siihen se että siintä saa yleissivistystä. Siihen mä, että mitä ketun yleissivistystä? Kymmensormijärjestelmän kenties? Sitten se alko luettelee historiallisia sotapaikkoja jota se on oppinut siintä pelistä. Sitten sanoin että rc:stä oppii esimerkiksi tekniikkaa. Se alko nauraa ja mä heitin, että tiedätkö sä muka mikä servo on? Se oli vähän aikaa hiljaa ja sano että mitä se auttaa jos tietää mikä on nik(k?)ossa joku servo? Sitten alko hirvee katugalluppi ja se kysyi jokaiselta että kumpi on tärkeämpää, tietää historiallisia sotapaikkoja tai mikä on servo? Mä voitin yhdellä äänellä.  Sitten se kysyi että paljon voi ajaa yhdellä tankillisella? Mä siihen että noin 15min. Se alko nauraa ja sano, että mä leikin leluilla jotka menevät heti rikki, menee '500 miljoonaa euroo' polttoaineisiin ku pitää kokoajan tankata. Sanoin sitten että jos ei kiinnosta maksaa niin jättäköön harrastamatta.  Sitten se huusi kovaan ääneen että mä ajan sähkömoottorisella nikolla, joka menee kokoajan rikki ja pitää kokoajan tankata(huom. sähkömoottorisella :mrgreen: ).  Sitten se että:" oikeasti 300€ nikkoon jolla ei voi edes ajaa talvella, battlefieldii voi ainakin pelata kesäisin ja talvisin" Sanoin että ei niitä ole pelkästään rata-autoja, ajaisitko sä gt-luokan 1:1 luokan matalakorisella kilpa-autolla talvella? Sanoin että niitä on monen kokosisia ja monstereilla voi esimerkiksi ajaa talvella. Se ei vissiin edes kuunnellu ja huuteli ohi meneville että mä laitoin 300€ autoon joka meni rikki 1 päivän ajon jälkeen vaikka ajoin 10 tankkia kesässä ja sitten repesi paineletku.

Arvatkaa vaan ketuttiko????  :(

PS. Sori huono kirjoitusasu.

EDIT: TODELLISUUDESSA KESKUSTELU KESTI PALJON PITEMPÄÄN JA SIINÄ OLI KAIKKEA ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN TYHMIÄ KOHTIA. TUO OLI LYHENNELTY VERSIO TAPAHTUMISTA. EN NIMITTÄIN JAKSANUT KIRJOITTAA KOKO JUTTUA...
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #32 : 03.12.04 - klo: 15.27 »
mä olisin tuossa vaiheessa jo motannu kuonoon. (tää oli kyllä aika turha viesti mutta pistin kummiski)

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #33 : 03.12.04 - klo: 17.00 »
Wrräääyn... Hyper 7 lentää simmoisen 5 metrin ilmalennon ja tussahtaa lumihankeen renkailleen ja jatkaa matkaa lumi pöllyten.

Kaveri siinä vieressä puhuu puhelimeen. " olisitpa näkemässä tommoinen nikko-auto hyppäs lumikinoksesta renkailleen"

Sama juttu kun melkein missä vaan, tarvii vaan pitää turpansa kiinni, kun en jaksa kuunnella sitä nikko-juttua.

 - Hount

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #34 : 03.12.04 - klo: 17.10 »
Se on niin ärsyttävää kun kaikki luulee et olemas ei oo muutaku Nikkoja, Tycoja ja muita halpismerkkejä. :evil:
Jotkut sentään tietää et on polttiksii, jotkut tietää jopa Kyoshosta....
Mutta silti vaan aina kuulee, et "kato mite hieno Nikko" :x

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #35 : 03.12.04 - klo: 17.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Itse olen 27-v ja nyt ehkä liiankin innostunut Rc autoista.
Syksyllä kun tuon E-Maxin ostin niin kaverit tuli katsomaan "lelua".
Sit kun pääs ajelemaan niin tajusivat ettei tää 500e "lelu" olekkaan ihan lelu.

Kaveri (26-v) on nyt jopa niin innostunut, että tulee kaveriks korjailee/säätelemään ja itsekin ostais, kun vaan rahatilanne antais myöten.

Mulla ja kaverilla on kyllä lapset, jotka pehmittää sivullisten katseita ja tulihan tuo naapurin isäntäkin poikansa kanssa innostuneena katsomaan, kun Maxilla keulittelin ja päästeli kunnolla menemään.

Autot kun ovat aina kiinnostaneet ja onhan mulla tuossa tallissa 1:1 oleva bensa syöppö eli Plymouth Duster viritetyllä 5.9l koneella.



No meijän kerhol vakio porukan keski-ikä on lähemmäs 30, kuin 20...  :mrgreen:  Tietty kyllä niitä nuoriakin jota pureteineilla ajelee, nini kans löytyy...
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #36 : 03.12.04 - klo: 17.34 »
Noh muakin on haukuttu ku ostelen noita autoja niin yks tyyppisano että Ookko vähä tyhmä ku ostat tommosia leluja joiden bensaki maksaa ****sti! niin mulla palo siin vaihees pinna ku se sano että se pyöräilee lujempaa ku rc auto! niin minä ja mun kaveri
vähä käsiteltiin sitä hienovaraisesti ja annetiin liput koulun piha roskikseen  :mrgreen:  sen jälkeen se ei enään oo valittanu muutako kerran ja sitte me vähä taputettiin sitä  :twisted:
jepajee

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #37 : 03.12.04 - klo: 17.36 »
Ei RC autot pyöräile. :?

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #38 : 03.12.04 - klo: 17.37 »
Kun mä sanoin mun kavereille ekaa kertaa et ostin polttiksen, ni ei kukaa mulle kuttuillu.
Moni kysyi et mitä maksoi ja et "ittekkin ostaisin jos olis rahaa"...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #39 : 03.12.04 - klo: 17.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"
niin minä ja mun kaveri
vähä käsiteltiin sitä hienovaraisesti ja annetiin liput koulun piha roskikseen  :mrgreen:  sen jälkeen se ei enään oo valittanu muutako kerran ja sitte me vähä taputettiin sitä  :twisted:
Vähäx oot kova jannu hei.........ihan kateeksi käy :roll:

Anyway,ei mulle oikeestaan ole kukaan tullut aukoon RC-harrastuksen takia,yksikin kaveri harkitsi RC-auton ostamista,mutta pyöräily meni edelle.
Välillä tulee jotain ei-niin-positiivista palautetta RC-autoilun tiimoilta,mutta useimmiten kaverit suhtautuu siihen aikalailla neutraalisti.

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #40 : 03.12.04 - klo: 20.11 »
en mä oo kova! mä puolustin mun autoa ku se haukku sitä  :evil:
jepajee

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #41 : 04.12.04 - klo: 08.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"
niin minä ja mun kaveri
vähä käsiteltiin sitä hienovaraisesti ja annetiin liput koulun piha roskikseen  :mrgreen:  sen jälkeen se ei enään oo valittanu muutako kerran ja sitte me vähä taputettiin sitä  :twisted:
Vähäx oot kova jannu hei.........ihan kateeksi käy :roll:

Anyway,ei mulle oikeestaan ole kukaan tullut aukoon RC-harrastuksen takia,yksikin kaveri harkitsi RC-auton ostamista,mutta pyöräily meni edelle.
Välillä tulee jotain ei-niin-positiivista palautetta RC-autoilun tiimoilta,mutta useimmiten kaverit suhtautuu siihen aikalailla neutraalisti.

Mullakin yks kaveri ois ostanu auton, mutta sit sillä ei raha riittänykkään. Kyllä se auton hommais jos sais. Tällä kun ajelen autolla niin ei kukka oo tullut kettuilee, päinvastoin on tullut paikalle aikuisia ja lapsia ja kysynyt saako katsoa kun ajelen :D
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #42 : 04.12.04 - klo: 09.10 »
Mä oon jo saanu houkuteltua pari tyyppii.Multa on aina tultu kyselee paljo tommone maksaa.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #43 : 04.12.04 - klo: 09.51 »
Sama täällä, kerrankin kun ajelin tossa tiellä ukkeli tuli kattomaan pentujensa kans ja kyseli että paljonko toi maksaa ja onko toi nelivetonen.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #44 : 04.12.04 - klo: 12.51 »
Mää myin viime syyskuussa moponi ja ostin rahoilla polttiksen. Ei kukaan oo pahemmin kettuillu paitsi kerran kun oli jotaan puhetta jostain tietokoneista ja sanoin että ei mulla oo just rahaa niin nää sano että kannattiko ostaa joku ..tun ..ska lelu? samainen kaveri oli etellisenä päivänä ihan kympillä rässimässä mun kyöstilllä. Pari kaverii oon saanu kiinnostuun ja nekin ostais jos niillä ois rahaa.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #45 : 04.12.04 - klo: 16.13 »
Viime viikonloppuna klo 21 jotain...

Meitä oli 3 tyyppiä ja kaikilta meiltä löytyy RC... Mentiin pulkkamäkeen ja siellä oli yks 8 luokkalainen joka rupes aukomaan päätään. Se väitti että tietää RC:stä enemmän ku me vaikka ei ees harrastanu. Se kysy multa jotain merkkiä, mutta en tiennyt sitä koska se oli minun mielestäni lentokone merkki... Aikansa se auko päätään, kunnes Nikolta rupes aukomaan kanssa sille ja sitä jatkui varmaan 15min ja sitten siinä oli yks toinen mukana ja minä...

Sitten kun kysyin etä mitä merkkejä Turkulainen Hobbylinna myy ja se vastas että kyoshoja. Siitäkin se väitti mulle että kattoo kyoshon esitteestä niin kyllä Hobbylinna myy Kyoshoja.


Voi jeesus mikä urpo se oli...

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #46 : 05.12.04 - klo: 12.51 »
Alkuperäiseen kysymmykseen, siitä miksi ihmiset pitää RC-hosaamista leluilla leikkimisenä, vastauksena sanoisin: Koska RC-näpertely ON leluilla leikkimistä.

Siihen miksi ihminen muka ei saisi leikkiä en osaa vastata. Minusta itsestäni on ainakin hyvin kivaa huristella RC-autolla nelipyöräluisussa ja kokeilla missä tulee auton ja kuljettajan rajat vastaan. Oikealla autolla tommonen leikkiminen tulee pirun kalliiksi.

Miks te jotkut otatte sen niin itseenne kun joku arvostelee tätä harrastusta? Onko teillä niin huono itsetunto, että pitää heti ottaa kaikki mitä muut sanoo niin tosissaan?

Itse olen kohta 27 vuotta vanha ja vieläkin leikin legoilla Sitten vielä pelaan tietokonepelejä ja sohlaan ton RC-auton kanssa ja katselen piirrettyjä elokuvia ja sarjoja ja mikä pahinta luen jotain muutakin kuin koulukirjoja! Kaiken lisäksi leikin oranssihehkuisella raudalla, vasaran ja alasimen välissä.  Joskus taas tulee leikittyä MIG:llä ja rälläkällä toisinaan taas sahalla ja puuliimalla. Silloin tällöin tulee jopa leikittyä punteilla.

Niille jotka ruikuttaa toisten harrastuksista voi vaan sanoa, että hankkisvat itse harrastuksen ettei tarttis toisten harrastuksia sotkea.

Leikkiä harrastava Scrap :roll:

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #47 : 05.12.04 - klo: 13.04 »
Pätevästi kirjoitettu Scrap.  :D
Ei mulle ole kukaan tullut päätään aukomaan RC-autojen takia. Johtuu varmaan siitä että kovinkaan moni ei tiedä että ajelen RC-autoilla.

...ja mitä niihin kettuilijoihin tulee niin he ovat vain kateellisia kun eivät itse harrasta näin hienoa lajia. Vähän samahomma kuin Turkulaisilla. Haukutaanhan Turkulaisiakin ja suurin syy siihen on taatusti kateus.  :mrgreen:

Sitten mainitsen vielä tähän loppuun että en ole turkulainen.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Joel

  • Vieras
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #48 : 09.12.04 - klo: 20.42 »
Minullakin on melkeen vaan hyviä kokemuksia sivustakatsojista, enimmäkseen aikuisia, mutta nuoremmatkin ovat asiallisesti suhtautuneet. Satun asumaan Mustion linnan (mikäli joku sattuisi tietämään) lähettyvillä ja se vasta hubaa on ajaa siistillä soraradalla nurmikoiden halki...eikä kukaan valita! Joskus on sanottu: "Älä sitten aja ketään nilkkaan..." mutta sekin tuli hymyn kera. Kaiken huippu ovat  esim. japanilaiset(kyllä!) ja muut ulkomaiset turistit, jotka kyselevät kaikkea autooni liittyvää minkä ehtivät ja selitykset menevät perille kerralla!
         Peruskoulussa sai joskus kuulla vähän vinoilua "leluista", mutta ei heistä harmia ole ollut. N.2000 asukkaan kylässämme on  tietääkseni kai 10 rc-harrastajaa, joista suurin osa ajaa sähköillä (joillain on molemmat).
         Ja pahoittelen mahdollisia kirotusvihreitä. Koneella kirjoitus on heikko kohtani.

Joel

  • Vieras
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #49 : 09.12.04 - klo: 20.46 »
Ja Scrap, legot ovat oikeasti kehittäviä vähän vanhemmallekkin väelle! Itse voin käyttää tekosyynä pikkuveljeä...

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #50 : 09.12.04 - klo: 20.54 »
Mun pikkusiskokin kysyy joskus että "miks ihmeessä sä ostat jotain ihmeen nikkoja?".
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #51 : 09.12.04 - klo: 21.16 »
Lainaus käyttäjältä: "waltt"
Mun pikkusiskokin kysyy joskus että "miks ihmeessä sä ostat jotain ihmeen nikkoja?".

Mun pikkuveli toteaa aina kun näkee autoni (savage 25) "waauu"!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #52 : 10.12.04 - klo: 15.14 »
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Miksi rc, eikä 1:1


Täytyypäs pohtia tota omaa tilannetta hetki..
Nissan, ajokunnossa n. 800eur
Xray, ajokunnossa n. 1000eur.

Hmm.

Mitä isompi mies sitä kalliimmat lelut.


 :mrgreen:

Tuli harrastettua sen verran noita 1:1 autoja et onneksi mulla ei tilanne ainakaan vielä ole tolla mallilla  :lol:

Tosin 1:1 räplääminen on niin kallista ja niillä ei voi ajaa täysillä missään (lain mukaan), niin 1:10 ja 1:8 on luonnolisia valintoja...  niin ja osat on aika perhanasti halvempia  :wink:

Mutta on näillä pikkuautoilla tullut räplättyä jo pari vuosikymmentä... (Vaihtelevasti). Vaimokin sanoo että on ihan normaalia että meillä lojuu pikkuautoja nurkissa. "Mielummin noihin pikkusiin kun tohon isoon..."
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #53 : 10.12.04 - klo: 15.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Joel"
Ja Scrap, legot ovat oikeasti kehittäviä vähän vanhemmallekkin väelle! Itse voin käyttää tekosyynä pikkuveljeä...

Mulla ei ole edes mitään tekosyytä. On vain niin kiva rakennella kaikenlaista. Legoissa on se hyvä puoli, että jos jokin menee viduralleen niin vain puretaan se ja yritetään uudestaan. Raudasta väsätessä se purkaminen on aika paljon kettumaisempaa hommaa.

Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Tosin 1:1 räplääminen on niin kallista ja niillä ei voi ajaa täysillä missään (lain mukaan), niin 1:10 ja 1:8 on luonnolisia valintoja... niin ja osat on aika perhanasti halvempia

Onhan Suomessakin noita moottoriratoja, joille pääsee ajamaan.

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #54 : 29.01.05 - klo: 15.30 »
Scrap kyllä tuossa aiemmin sanoi kaiken niin hyvin että ei tarvii enään omaa versioo samasta aiheesta kirjottaa :D
Ite olen kans 27v ja aion nyt tän vuoden aikana hankkia ekan polttis auton
josta aloittaa uuden harastuksen.
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #55 : 29.01.05 - klo: 16.25 »
Heh, ostin eilen asson ja se makso 400€
Kaverit haukku hulluks :D
Vieläkään ei tajua RC-Autoja, vaikka niitä jo kolmella onkin :D

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #56 : 29.01.05 - klo: 19.39 »
Ne haukkuu hulluksi koska ovat niin kateelisia...

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #57 : 29.01.05 - klo: 19.55 »
Tai sitten eivät tajua näin hienon harrastuksen päälle mitää.
Kaikilla kun ei pälli riitä tiedostamaan turhan ja kehittävän harrastuksen rajaa.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #58 : 29.01.05 - klo: 20.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Tai sitten eivät tajua näin hienon harrastuksen päälle mitää.
Kaikilla kun ei pälli riitä tiedostamaan turhan ja kehittävän harrastuksen rajaa.
Nii-i... Ainut joka pitää tätä harrastusta hienona on mun iskä ja sit jotkut muut sen kaverit... Moni sanoo että mitä järkeä tuhlata rahansa johonkin nikkoihin..

Poissa R/C hirmu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.koti.mbnet.fi/tanu-89
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #59 : 29.01.05 - klo: 22.29 »
Jos joku ajaa mopolla viereesi kun olet ajamassa ja rupee urputta jotakin niin ehdota hänelle kiihdytys kisaa. Katsotaan sitten kenen peli kulkee!!
ThunderTiger EB4 S2 pro / hyper port8
Uudet kotisivut avattu: www.koti.mbnet.fi/tanu-89