Joo tai siis ei. Mulla on se HPI:n pitkä jousi tuolla saverissa ja se ei paljoa anna periks. Täytyy varmaan tehä niinkuin mcly sanoi eli ostaa sama horni kuin sillä. Ja samoin ostaa koko bell crank alumminiseks joka linkkiä myöten ja laittaa vielä toinen servo ohjaukseen.
Ja siis ajoin metässä aika kovaa rallia. Mutta sekin on aika erikoista että tuo horni ei hajoo sillee pikku hiljaa että väljistyy kokojan vaan se on kerrasta poikki eli sen huomaa heti kun on hajomassa ja montaa sekunttia ei sen jälkeen enään aja.
Eikä nuo RPMn kori tolpatkaan kestäneet, niihin vähän petyin. Muovia, muovia, muovia... Automaatti rosteri.. se painaa mutta kestää. Ja integyn 6mm iskari torni.. p*skana. 8mm umpinainen alumec torni, ei mitään kevennyksiä tai turhaa p****a. Se taas painaa mutta kestää. Traxxasin muovi etupuskuri, toisella akullisella p*skana.. 10mm alumiini puskuri joka painaa 15 kertaa enemmän kuin muovinen, kestänyt neljä vuotta vääntyumättä milliäkään vaikka kovaa on vedetty puuhun
Traxxasin keulinta tuki... säpäleinä, rosterinen kestänyt toistaiseksi joka ei edes paina montaa kertaa enempää kuin muovinen.
Alumiini pohjapanssari 3mm, väänty tokalla ajolla... 3mm RST panssari, sekin vääntynyt muutaman kerran mutta se kestää taittaa takas suoraks.. Onhan näitä
Metallimiehenä tykkään että autossa on paljon metallia eikä mitään muovia