Talvella vähän paha saada kunnolla säädettyä. Mut ite oon keväällä/ kesällä toiminu seuraavasti.
Ite teen näin kun olen varma, ettei tää säätö ole liian rikas H reilu 1 1/2 auki ja L 1 1/2 auki.
Jos haluaa ottaa varman päälle niin H 2 auki. Ja testaa ennen täyskaasu ajoja niin että asteittain nostaa kiekkoja ja pitää esim. 10 cec ja tarkistaa tulpan. Sit pitää 15 sec ja tarkastaa. Kun on 30sec. pitänyt ja tulppa pysyy mustana, nostaa kiekkoja ja taas sama tietyssä kohassa kaasun pito ja tulpan tarkastus jne... saadaan selville että tolla säädöllä ollaan reilusti rikkaallla vaikka pidettäs koko päivä lappu lattiassa.
Tuosta sitten lähetään pari täyskaasu kiihdytystä, heti sammuksiin ja kattoo tulpan värin, jos musta H pikkasen kiinni ja taas täyskaasu vetoja pari ja kattoo tulppaa.
Näin kun edetään niin jossakin vaiheessa tulppa on sitten nätin vaaleanruskea ja voi onnitella itteänsä... H on kohillaan.
Sitten L silleen että lähtee kunnolla, ei jää täyskaasun jälkeen kierrokset ylös, eikä toisaalta sammukaan.
Ja ennen kun alkaa säätään, kone kunnolla lämpimäks...ehdottomasti
Ja en ole kuullu, että L ois ikinä alle kierroksen auki. Aina yli, viritysasteesta riippuen
P.S Kylläh, jos mooaa, niin ollaan laihan puolella