Rollout: 1.40:1
Uskalsin ylittää tuon 1:1 rolloutin aika huolella kun tuo kone on kuitenkin "tarkoitettu" Truggy / monsteri -käyttöön. Eikä vikaan näyttänyt menevän. Tietysti se oli myös vähän pakon sanelemana, kun 3S akuilla virrat karkaa käsistä ja tuota lyhyempiä välityksiä ei saa mahtumaan.
- Hount
jaa sullon noin rajut välitykset, itellä pysyy tuo passionin 8,5 kone aika hyvin kans viileenä. Vois testaa pykälää pidempää välitystä itekin, tosin jyväskylän radalle ei varmaan vauhteja tarvii tuota enempää.
Joo, ei noita vauhteja tarvii muualla kuin pääsuoralla. Voi olla että pysyy kamat myös viileenä sen takia, kun tossa HPI:n versiossa Castlen koneesta on koko runko täynnä pientä jäähdytysripaa.
Säätimestä on rajoitettu tehoja rankalla kädellä.
Käytössä on kytkin, eli koneessa on jo kierroksia kun veto alkaa välittymään renkaille.
Moottori ei jarruta yhtään, auton jarrulevyt hoitaa pysähtymisen.
Autolla on ajettu vain radalla jossa pisin aika kaasu pohjassa on pääsuoran verran (eli ei kauaa tolla huippunopeudella ja kiihtyvyydellä)
Pitänee seurailla noita lämpöjä sitten kun sisäratakausi starttaa (toivotaan että saadaan näillä M8e -autoille rata pian) ennenkuin menen sanomaan mitään lopullista että pysyykö savut palikoiden sisällä.
- Hount