Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Metsäläinen

Sivuja: 1 ... 34 35 36 [37] 38 39
1081
Tamiya / Vs: Tamiya TRF201X
« : 15.08.13 - klo: 12.36 »
Vielä lisäys edelliseen noissa losin hubeissa on 3mm reikä ja tamiyan hinge pinni on 2,6mm, joten pientä klappia voi olla itse laitoin väliaikaisesti yhden lisä shimminnin , joka poisti klapin. Toinen vaihtoehto on porata 3mm reikä kokonaan läpi tukivarresta ja laittaa siihen Team c:n hinge pinni   http://fi.eurorc.com/product/71/teamc-hinge-pin-rear-outer-2
Tukivartta joutuu vähän veistellä, että molemmat  E-ringit saa paikalleen.

Epäselvä kuva:

1082
Tamiya / Vs: Tamiya TRF201X
« : 15.08.13 - klo: 11.59 »
Laitoin omaan trf 201:seen taakse Losi 22:sen takahubit ja 12mm hexit. Tällä muutoksella saa isommat laakerit ulos samankokoiset kuin tamiyan aluhubeissa, mutta halvemmalla ja hexit. Hexin ja laakerin välissä on kaksi  Tamiyan taka pyöräakselin sinistä prikkaa. Istuu hyvin eikä auton leveys muutu alkuperäisestä.

Tavittavat osat:

http://fi.eurorc.com/product/3751/team-losi-racing-rear-hub--hex-set-2

http://fi.eurorc.com/product/3161/eurorc-rubber-sealed-5x13x4mm-695-2rs-bearing-10

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/TAMIYA-TRF201TRF502XTRF511DB01DB02/9804305-TRF501X-Rear-Axle-Washer-101648

Hieman epäselvä kuva:

1083
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 14.08.13 - klo: 12.38 »
Team C:ltä on näköjään tulossa uusi 4WD auto.

http://www.area52.cc/news/4079-team-c-tm4-wd-buggy-teaser.html

1084
Mulla tais eilen jäädä laturin virtajohto varikon pöydälle. Löysikö joku sellaisen ja keräsi talteen?

T. Oskari

1085
Team Associated / Vs: Team Associated B4 / B4.1
« : 06.08.13 - klo: 07.49 »
http://rc10.fi/index.php?topic=61072.msg687524#msg687524

Tätä taustaa vasten herää kysymys, että miksi Asso ylipäätänsä julkaisi B4.2:n (ja vastaavasti SC10.2:n/T4.2:n) pikkupäivityksillä kun tiedossa oli että tarvittaisiin totaalinen uudistus Durangon ja TLR:n suuntaan jolloin auto olisi muunneltavissa vakio-osilla taka- tai keskimoottoriseksi?

Asso on jenkki merkki, suurin markkina-alue taitaa olla Pohjois-Amerikka ja suurin osa radoista siellä on saviratoja sisällä ja ulkona. Eikä kaikkia niistä ole sokerikuorutettu, niin takamoottori auto toimii paremmin.
Jossain youtube haastattelussa TLR22 suunnittelu porukan jäsen sanoi, että keskimoottori  ja metriset ruuvit on laitettu autoon Euroopan mattoratoja ja markkinoita varten.
Ei täyttä faktaa vaan spekulointia. :)

1086
Team C / Vs: Team C TS2
« : 17.06.13 - klo: 19.41 »
TS4:n korin mukana tulee taakse sivusiivet, onko niistä enemmän haittaa kuin hyötyä eli kannattaako ne laittaa
paikoilleen?

1087
Team C / Vs: Team C TS2
« : 10.06.13 - klo: 09.54 »
Lavangon SC kisat takana, mitä tässä voi sanoa muuta kuin, että auto on aivan tajuttoman hyvä!
Nyt on uudet  mutterit renkaissa ja ei irtoillu renkaat. Tämmöiset:
http://fi.eurorc.com/product/1332/hobbypro-m4-locknut-with-flange-4
Lavangon setup:
http://testlogger.info/attachments/setups/Lavanko.pdf

1088
Hyvät kisat, hieno ilma ja nopea rata. Omat kisat meni ajomäärään nähden hienosti, ilman harjoittelua radalle ja ensimmäistä kertaa SC autolla saviradalla. Alkuerät meni hyvin, pääsin starttaamaan tuupin A-finaaliin kakkos paikalta. Finaalit meni sitten vähän penkin alle, liikaa kaatoja ja törmäilyä kolmessa ensimmäisessä finaalissa, sijoitukset 4,6ja6. Viimeisessä finaalissa sitten pääsi heti alussa karkuun, pystyin pitämään auton pystyssä ja pääsin kakkosena maaliin. Finaalit oli tosi tasaiset pienikin virhe kostautui heti, tosin Mikko L:n vauhti oli ylivoimaista. Loppu sijoitus 5. ja Team C TS2 toimi hienosti kokopäivän ja oli helppo ajaa, yksi koritolppa katkesi finaalissa.


   

1089
Tamiya / Vs: APUVA
« : 01.06.13 - klo: 07.45 »
Näyttäisi tamiyan TL-01 alustalta ja varaosia löytyy ainakin tuolta http://www.tamico.de/

1090
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 19.05.13 - klo: 22.02 »
Ei ainakaan pöydälle jäänyt mitään ylimääräistä..Täytää tutkia kun jaksaa  :smiley:

Auton manuaalista on aika paljon apua tämmöisessä ongelmassa. :wink: Jos et omista sellaista tässä linkki mistä löytyy.
http://www.absima.com/absima_uploads/tc02evo_manual_eng.pdf

1091
Team C / Vs: Team C TS2
« : 10.05.13 - klo: 13.28 »
Kyllä serratulla pysyy aina kiinni, ongelmahan on vaan vasen takapyörä johtuen pyörimis suunnasta. Löytyy myös serrattuja lukkomutterita jolloin ei takuulla lähde :). Serratuilla tahtoo vaan joskus olla ongelma saada auki jos tulee vedettyä liian lujaa kiinni.

Vasen takarengas on juuri se irtoova muut kyllä pysyy kiinni. Serrattuja lukkomuttereita en ole kokeillut, pitää hommata semmoset samalla kun hommaa ulkorenkaat. Mutta ei tolla Corrilla varmaan tule kesällä ajettua kuin lavangon SC kisat.
Kyllä renkaiden mutterit on silti hyvä tarkastaa aina ennen radalle menoa, oli mutterit mitkä tahansa.:)

1092
Team C / Vs: Team C TS2
« : 10.05.13 - klo: 10.35 »
Renkaiden mutterit kannattaa tarkistaa joka välissä, säilyy vanteet ehjinä. :wink:


Kannattaa hommata kunnon muttereita, ns. serrated-muttereita käyttänyt jokaisessa kikottimessa pari vuotta eikä ikinä ole pyöriä putoillut ajon aikana...

Muistini mukaan saa myös "Ruuvi-Sepolta" , se on tosin pelkkä muistikuva...

On mulla noita serrated muttereita ollut käytössä ei vaan pysyny renkaat kiinni, nyt on normaali M4 mutterit ja renkaat on pysyny paikoillaan.

1093
Tamiya / Vs: Tamiya TRF201X
« : 09.05.13 - klo: 19.49 »
Nyt on uusi kori, Pro-linen Kyosho RB5 bulldog. Ei se ihan täydellisesti istu paikoilleen, mutta tarpeeksi lähelle. Paremmin sopii Team C TC02 evon kori, seuraavaksi semmonen.

1094
Team C / Vs: Team C TS2
« : 29.04.13 - klo: 11.44 »
Talven ajot on takana ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen autoon. Todella kestävä tuntuu olevan, kun laittaa autoon tämän etupalan http://fi.eurorc.com/product/2266/teamc-front-chassisbrace-mount-updated. Kulutus osia on hajonnut etupuskuri, kori tolppia, tukivarsia ja yksi vuotava ratasdiffi. Ratasdiffi oli jotenkin kiero ja vuosi sen takia, uusi ratas http://fi.eurorc.com/product/2438/teamc-52t-diff-gear-for-gear-diff tilalle ja vuoto loppui. Auto toimii hyvin myös kuuladiffillä, mutta diffi pitää huoltaa joka ajokerran jälkeen! Renkaiden mutterit kannattaa tarkistaa joka välissä, säilyy vanteet ehjinä. :wink:
Model expon setup
http://testlogger.info/attachments/setups/Model%20Expo.pdf

Kuva autosta

1095
Tamiya / Vs: Tamiya TRF201X
« : 29.04.13 - klo: 10.41 »
Toi +11mm runko täytyy hommata heti kun tulee myyntiin! Mulla on nyt autossa exotekin +8mm pidennys setti eli tämä http://www.exotekracing.com/trf201-8mm-chassis-extension-set/ todella edullinen ja lisää auton vakautta huomattavasti. Tossa on toi T-pala myös alumiinia se lisää pitoa ilman mitään lisäpainoja. Auton etupäähän laitoin tällaisen http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=54439 +30g palan, sekä myös big bore jouset eteen ja taakse. Kori menee vielä vaihtoon muuten auto on valmiina Lavangon torstai kunkku kisoihin.
Pari kuvaa autosta:

1096
Mitä softaa suosittelette?

Auto: 4wd buggy
Käyttötarkoitus: Kisaaminen radalla

Nopari: HW XERUN 120a v.2.1
Moottori: HW 6.5T

Itse koittelin noita softia ja tuloksena auto ei liiku..
Eli haluaisin tietää mikä softa sisään noparille?
Mulla on toi 2in1 kapula.. Siihen ei käy kun yksi softa..?

Ps. Auton kyllä liikkumaan saan omin avuin, kun saan ne ohjelmat tietää... :azn:

Mulla 4WD krossi autossa sama säädin ja moottori. Säätimessä on V1.10_090205_MOD softa ja lcd kortissa on V1.08_120504 softa. Noi toimii ja säätöjä on ollut ihan tarpeeksi.

1097
Team C / Vs: Team C TS2
« : 08.03.13 - klo: 10.31 »
Eilisen Torstaiskaban setup, vielä kun saisi kädet ja pään toimimaan yhtä hyvin kuin auto. Jos ajaa ratasdiffillä niin vähintään 5000 öljyt se on aika lähellä kuuladiffiä.

http://testlogger.info/attachments/setups/Torstai%20setup2.pdf

1098
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 08.03.13 - klo: 09.59 »
Oli hauskat torstaiskabat eilen, tiukkaa vääntöä! Tsemppiä kaikille PKSRCA:n SC kuskeille huomiseen Turun kisaan! Kovaa ajoa ja voitto kotiin!:D

1099
Team C / Vs: Team C TS2
« : 05.03.13 - klo: 15.05 »

Käy silti vaikka Asson jouset hiukan lyhyemmät kuin TS2:n, vai onko ?

Kyllä ne käy, Asson  jouset on pidemmät kuin TS2:n. Mulla on edessä asson siniset jouset ja UR50 öljyt,
takana on asson hopeiset ja UR45 öljyt.

1100
Team C / Vs: Team C TS2
« : 05.03.13 - klo: 05.58 »

Normi säädettävät ja Asson jousia kävinkin Rcm:n sivuilta etsimässä ja tämmöset löysin SC10 varaosista: FT Truck/Buggy rear spring kit n.1582. Täytyypäs käydä mitteloimassa käviskö........

Kyllä noi jouset käy Team C iskareihin ja on kannattava hankinta. Kannatta ottaa sarjat eteen ja taakse.
http://www.rcm.fi/varaosat/team-associated-varaosat/team-associated-sc10/1580-team-associated-ft-truck-front-spring-kit.html
http://www.rcm.fi/varaosat/team-associated-varaosat/team-associated-sc10/associated-ft-truck-buggy-rear-spring-kit-10.html
Auto parani huomattavasti noilla jousilla.

1101
Team C / Vs: Team C TS2
« : 07.02.13 - klo: 07.01 »
Keittämällä saa osaan lisää joustavuutta joten kestää näin pidempään.

Kuinka kauan noita osia pitää keittää, että niistä tulee kestävämmät?
Big Bore iskarit parantaako ne autoa eli onko kannattava hankinta?

1102
Team C / Vs: Team C TS2
« : 06.02.13 - klo: 20.14 »
Jos tässä sitten eroja yrittää miettiä, niin onkohan korin kiinnityskorkeudella / tolppien asennussuunnalla sitten eroa? Etutolpat itsellä on niin että sokka tulee toiseksi ylimpään reikään, takaa taitaa tulla neljänneksi ylimpään ja ylimääräiset katkaistu pois. Molemmat koritolpat on asennettu niinpäin, että ne on "taaksepäin" (alunperin oli edestä toisinpäin mutta ei osunut reiät kohdilleen tuon TS4:n korin kanssa...).

Ja onko yleensä etu- vai takakoritolppa joka katkeaa, vai katkeileeko molemmat?

Ja vielä että mikä kori on käytössä?

Mulla on molemmat koritolpat eteenpäin, sokat tulee molemmissa päissä toiseksi ylimpään reikään.
Tolpat on katkennut edestä ja takaa alimman reiän kohdalta. Toi ruuvin laittaminen suoraan uutena
noihin tolppiin poistaisi varmaan ton ongelman ja vielä se ohennus modaus niin sitten varmaan kestäisi.
Käytössä oleva kori on TS2 vakio kori.

1103
Team C / Vs: Team C TS2
« : 06.02.13 - klo: 18.41 »
vaan sehän vaikuttaa nimenomaan siihen kun auto tulee katolleen alas jolloin muokkauksen jälkeen koritolpat pääsee paremmin joustamaan.

Juuri tällaisessa tilanteessa mulla on menny noita "pelkkiä" koritolppia, tosin auto tullut parista metristä
laattalattialle katolleen. Toinen meni modatusta ja toinen modaamattomasta.

1104
Team C / Vs: Team C TS2
« : 06.02.13 - klo: 17.55 »
Teitkö muokkauksen koritolppiin?

Mulla on menny muokattuja ja muokkaamattomia rikki ihan samoista paikoista, että en tiedä onko siitä
hyötyä vai ei. Jos se pelkkä koritolppa katkeaa siis se mihin korisokat tulee, sen saa korjattua poraamalla
2.5mm reijän ja laittamalla sopivan pituisen 3mm ruuvin ja vähän vaikka rengasliimaa. Tuntuu kestävän ihan hyvin.
Kuvassa vasemman puoleinen on korjattu.

1105
Team C / Vs: Team C TS2
« : 01.02.13 - klo: 11.17 »
Tuli tehtyä pieniä muutoksia setuppiin. Ratasdiffin vaihdoin kuuladiffiin, omasta mielestä oli parempi kuuladiffillä.
Takaiskareista vähensin ulosjoustoa ja lisäsin 20g painoa taakse. Vaihdoin pinjonin isompaan ja autossa on "ikuiset" slipper padit eli nämä

http://www.rcm.fi/tarvikkeet/slipper-padit/rcm-pro-slipper-pad-team-c-ansmann.html

Ajettavuus ja vauhti parani muutoksilla, uusi setup.

http://www.testlogger.info/attachments/setups/Torstai%20setup.pdf

1106
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 27.01.13 - klo: 20.47 »
Meneekö muilla TR04Pron diffin rattaita rikki usein, siis näitä
http://fi.eurorc.com/product/1572/teamc-16t40t-gears-for-gear-diff ? Mulla on hajonnut melkein joka ajokerralla etudiffistä, takaa ei kertaakaan. Taas on pienemmästä rattaasta yksi hammas poikki. Miten ootte shimmannu ton etudiffin? Harmittava ongelma! Muuten auto toimii pirun hyvin, kun vaihto tohon saddlepack pohjan ja big bore iskarit! Auton ajo ominaisuudet parani noilla muutoksilla todella paljon, eroa on kuin yöllä ja päivällä.
Asiaan on tullut parannus, varastolle tuli juuri lähetys missä on päivitetyt rattaat.

t. Axel

Olen ajanut noilla uusilla parannetuilla rattailla 20 akullista testiä ja vielä ei näy mitään kulumisen
merkkejä. Nyt tuntuis rattaat kestävän. On taas ilo ajella nelkulla, kun pääsee kunnolla ajamaan ja
on saanut säädettyä autoa paremmaksi, niin huomaa myös tulosten paranevan.

1107
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 27.01.13 - klo: 09.10 »
Eiköhän myyjäliike korjaa tuon vanneasian kuntoon.
Meiltähän tuo kitti on ja niinkuin aina, myymme kitit täydellisenä eli jos jokin osa on rikki tai puuttuu niin yhteyttä meihin niin hoidamme asian kuntoon.

Tän kitin osalta on jo asia sovittu asiakkaan kanssa.

t. Axel
Jännä juttu,mutta ei ole ostettu EuroRC:ltä  :grin: Suomesta kuitenkin  :wink:

Ei tuo mua silleen päähän ota,ennemminkin naurattaa miten joku on voinut laittaa tuollaista sekundaa kittiin.

Elämähän ei yhteen vanteeseen kaadu,mutta mulla tuntuu olevan tosi huonoa tuuria näiden kittien osalta,kun yksikään kitti ei ole ollut heti kättelyssä täydellinen.

Myyjä on kuitenkin laittanut palautetta tehtaalle,joten sen osalta asia kunnossa.

Vaikuttaa aika sekavalta! Eurorc on hoitanut asian kuntoon, mutta sitä ei olekaan ostettu Eurorc:ltä? Kyllä noita vikoja ja puutteita tuntuu olevan lähes joka merkin kamoissa.

1108
Sähköautot / Vs: SC autot rata-ajossa (Onroad)
« : 27.01.13 - klo: 06.56 »
Missä menee raja miten ruma se kori saa olla. Onko tdidän mielestä noissa jokin esikuva olemassa.
Jerzi

Eiköhän toi scalpel ole jonkun korisuunnittelijan näkemys siitä, millainen SC auto olisi, jos se olisi tunattu onroad käyttöön. Mistä sitä tietää mitä kaikkea jenkkilän virityspajoissa on rakennettu.

1109
Sähköautot / Vs: SC autot rata-ajossa (Onroad)
« : 26.01.13 - klo: 09.44 »
Tämmönen video tuli eteen youtubessa.  :smiley:

JConcepts Scalpel Grand Prix

1110
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 25.01.13 - klo: 06.52 »
Oli taas tosi hauskat torstai skabat, tuuppi finaaleissa tilanteita riitti!

Sivuja: 1 ... 34 35 36 [37] 38 39