Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ender

Sivuja: 1 ... 17 18 19 [20]
571
   
  • Rengasvalikoima on hieman laajempi

Aloittelevan kuskin kannalta (kaksi kisaa takana) tämä uudistus ei ainakaan näin ensi tuntumalta tunnu hyvältä. Itsellä ei ole tarkempaa tietoa noiden eri renkaiden eroista, mutta nythän on se mahdollisuus että joku rengas on tietynlaisissa olosuhteissa toista parempi ja ollakseen samalla viivalla muiden kanssa pitäisi käytännössä hankkia noita kaikkia... Ja tämähän taas lisää kustannuksia... ja toisaalta pitäisi olla myös aikaa testata noita eri renkaita.

Omasta mielestäni olisi ollut myös hyvä keskustella tämän tyyppisistä sääntömuutoksista etukäteen täällä foorumilla ja kysyä sarjaan osallistuvilta mielipidettä. Muutenkin sarjaan liittyvä keskustelu pitäisi yrittää keskittää tänne foorumille eikä esim. Facebook-ryhmään.

Lähtökohdat kaudelle ovat kuitenkin erinomaiset, kun uusia automerkkejä on tullut saataville. Toivottavasti saadaan myös paljon uusia ajajia niin saadaan säpinää myös C- ja B-finaaleihin ;-)  Itselle jäi viime kauden kahdesta kisasta hyvät fiilikset ja into päälle, joten tarkoitus on ajaa kauden kaikki kisat.

Mielelläni olisin nähnyt yhden osakilpailun myös Tattarisuolla. Ylistaron kisasta vähän kaksijakoiset mielipiteet, mutta oikeastaan parempi kisailla sitten kaksi kisaa putkeen kuin matkustaa sinne yhden kisan ajaksi.


573
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 23.11.11 - klo: 12.46 »
Jos tämä pitää paikkansa, GT2:sta tulee päivitetty versio tammikuussa:

http://www.rctech.net/forum/9945192-post7518.html

574
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 03.08.11 - klo: 13.56 »
Tässä vielä kuvat hajonneesta GXR28SG -moottorista. Hyvinkään kisassa tuli sitten ajettua Werks B5 -moottorilla. Samalla kiitokset kilpakumppanille, joka auttoi säätöjen kanssa!

IGT2 rupee nyt näköjään pysymään kasassa. Hyvinkäällä ei ilmeisesti hajonnut mitään (tänään olisi tarkoitus aloitella putsaus/huolto Kouvolaa varten)






575
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 20.07.11 - klo: 10.54 »
No nyt on sitten  ilmoittauduttu Hyvinkään kisoihin...

Ihan ei ole "harjoituskausi" mennyt putkeen. Takana neljä ajokertaa radalla ja noista kaksi on päättynyt lyhyeen teknisten ongelmien vuoksi.

Kerran hajosivat rattaat IGW008 -vaihteistosta ja kaikista pahimpana neljännellä kerralla hajosi Kyoshon GXR28SG -moottori.

Ostin Werks B5 (+ Werks 2058) -moottorin ja eilen kävin moottoria sisäänajamassa ja testaamassa Kouvolan radalla.

En saanut ostamaani Ins Boxia (Team C Air Filter With Ins Box(TC-TC153)) sopimaan suoraan tuohon Werks moottoriin ja siitä pitää ilmeisesti vähän kovertaa isommaksi.

Ponderia en vielä omista, mutta sen saa käsittääkseni lainattua kisapaikalta? (laitoin ilmoittautumisen yhteyteen kyselyn asiasta).

Kilpailunumero pitää sitten ilmeisesti itse printata ja laittaa autoon vaikka kontaktimuovilla kiinni ? Numeronhan saa sarjan yhteyshenkilöltä.

Tattarisuon kerhokisat vähän houkuttelisivat, mutta en pääse ajamaan autolla ennen sunnuntaita ja sisäänajo on vielä vähän kesken ja taidankin mennä sunnuntaina iltapäivällä Hyvinkään radalle.

Aikaa mennyt kyllä aivan liikaa teknisiin ongelmiin (menevät kyllä osin kokemattomuuden piikkiin) ja itse ajotaitojen kehittäminen jäänyt aika vähäiseksi. Tämä vähän jännittää kisojen osalta.

576
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 23.06.11 - klo: 16.37 »
GT8 sarja palvelee aloittelijoita mutta kun olis kiva ajaa jotain oikeaakin GT8 luokkaa eikä mitään "harjoittelin 5 tankillista ennen kisoja" -tyyppistä, jossa ajetaan ... no mopokoneilla ja vain sillä yhdellä sallitulla renkaalla.

Aika moni kuski näyttää ajavan kisoja monissa eri luokissa ja ehkä siksi vähäinen harjoittelu riittää tämän luokan kohdalla.

Itse olen jotenkin mieltänyt niin, että seuraava askel tästä luokasta on LS-5, jos haluaa lisää kilpailullista haastetta.

Jos GT-8 kisailijoita olisi huomattavasti enemmän voisi olla vakio- ja vapaaluokka erikseen ja tuossa vapaassa luokassa sitten enemmän vapauksia renkaiden ja moottorin suhteen.

Näinhän se on USA:n GT-8 kisoissa. Sielläkään ei tosin hyväksytä hihnavetoisia autoja. RCTech -foorumia aktiivesti seuranneena aika riitaisaa porukkaa sielläkin näyttää olevan  :wink:

577
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 23.06.11 - klo: 16.16 »
Kisoihin mahtuu aina sekaan ja ainakin kaikki GT8-kisoja kiertävät kaverit ovat huipputyyppejä joilta neuvoja ja vinkkejä putoaa sen minkä keksii kysyä. Mitään autokohtaisia kuppikuntia ei ole.

Mitenkäs on varaosien laita? Kisoissa ei ilmeisesti ole ketään myyjäpuolen (Kyosho) edustajaa paikalla, joten omasta pakista pitää löytyä tarpeelliset varaosat...

Mitäs osia noin yleisesti pidätte mukana? Mulla on myös Kyoshon krossiauto johon GT -auto pohjautuu, joten siitä saa tarvittaessa aika hyvin varaosia.

Nyt odottelen parhaillaan uusia rattaita tuohon IGW008 -vaihteistoon...

578
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 23.06.11 - klo: 11.12 »
Oma moottorivalinta taitaa kohdistua kisalailliseen Werksin B5 -moottoriin:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_31/products_id/150092/n/Werks-Racing-Team-Line-B5-21-Off-Road-Competition-Buggy-Engine-w-2010-Carburetor-Turbo-Plug

Moottoria olisi tarkoitus välillä käyttää myös krossiautossa.

Pilliksi olen ajatellut tätä:
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_32/products_id/151075/n/Werks-Racing-2058-Tuned-Exhaust-System-w-Off-Road-Manifold-2010-Model

Itsellä myös kisoihin osallistuminen harkinnassa ja asiaa voisi helpottaa, jos myös muita aloittelijoita olisi mukana... Eli pistähän Petri kisalaillinen kone tilaukseen...




579
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 21.06.11 - klo: 17.03 »
Tämmöistä sain aikaiseksi, kun kytkinkellon ruuvi ei ollut kunnolla kiinni ja pääsi irtoamaan...


580
p*skan latvat. sen mitä kävin kerran pari tankkia kokeilee ku rata oli just avattu, niin toihan oli parasta koko radalla. onhan se nyt kiva että saa välillä ajaakin eikä jotain nytkytystä ylös alas koko ajan. mun mielipide. jos sillä on mitään merkitystä.

Samaa mieltä, tota osuutta oli kiva ajaa, kun käytiin keskiviikkona rataa testaamassa.

Kohtalaisen hyvin meidän RTR Kyosho radan ryökytyksistä selvisi vaikka takaiskarit antoivatkin vähän periksi jo alkuvaiheessa.

Mielestäni rata sopii hyvin nykymuodossaan myös aloittelijoille. Noiden "triplojen" lisääminen merkitsee sitten haastavuuden lisääntymistä. Hyvin tuli myös huomattua miten eri tavalla nuo "paremmat" autot kiihtyvät ja tämä tekee hyppyihin valmistautumisen paljon helpommaksi.

Tulemme kyllä varmasti uudelleenkin.

581
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 03.06.11 - klo: 16.49 »
Olen kasaamassa kisakelpoista GT-8 –autoa. Auton malli on Inferno GT2 Corvette. Radiolaitteistona on Sanwan MT-4.

Tähän mennessä asennettuna seuraavaa:
KYOIGW008   Kyosho 2-Speed Transmission Set
SC-1256TG    SAVÖX SERVO
SC-1258TG    SAVÖX SERVO

IP-LE1700J2P2S IP Life 6.6V 1700mAh Hump Pack Rx

OFN10166   OFNA Fuel Filter Large Stone (Blue)
FIO-OT-FLB62   Fioroni 2.4x6.2mm x 61cm Premium Silicone Fuel Line (Solid Blue)

GMW01A   1:8 RALLY - X ExtraSoft - Glued on Dish Big Dia Wheel White

MUGB0319   Mugen Silicone Differential Oil (50,000wt)
MUGB0317   Mugen Silicone Differential Oil (10,000wt)
SCHG070   Schumacher Pure Silicone Shock Oil (70wt)

KYOIGW004-9022 Kyosho Front/Rear Shock Spring (Silver)
OSM71608001   O.S. No.8 Short Body Standard Glow Plug "Medium"

Ostetettu mutta asentamatta:

DYN2568   Dynamite RC Pro Tune Throttle/Brake Linkage Set
KYOIFW104   Kyosho Front Sway Bar Set (2.1mm, 2.3mm, 2.5mm)
KYOIF117   Kyosho Rear Sway Bar Set (2.8mm)

Tilattu:

KYOIFW110   Kyosho 3-Shoe 34mm Blue Anodized Flywheel
KYOIFW52   Kyosho Carbon Clutch Shoes (3)
KYOIFW53   Kyosho 1.0mm Clutch Springs (3)
KYOIFW53M   Kyosho 0.95mm Clutch Springs (3)
OFN10099   OFNA 1/8 Clutch Bells Shim Kit

RCZKYO114   RCScrewz Kyosho Inferno GT 2 Stainless Steel Screw Kit
KYOIFW330   Kyosho Optional SP Brake Pad (MP777/WC)
KYOIFW324-01   Kyosho 16.5mm Brake Disc Bolts (4) (ST-R)
OFN40044   OFNA Brake Separator Springs (8)

Tällä hetkellä yhtenä  puutteena on ohjauksen linkitys. Siinä on vielä se alkuperäinen z-linkki. Olisiko kellään osalistaa mitä tarvitaan ja linkkiä johonkin suomalaiseen verkkokauppaan, josta tarvittavat osat saisi helposti.

Pakollinen hankinta on myös ilmeisesti Ins Boksi.  Ja jos päätän osallistua kisoihin, tarvitaan jonkinlainen liitäntä ponderia varten. Onko tuossa jotain mitä pitäisi ottaa huomioon? Itse ponderinhan saa ilmeisesti vuokrattua.

Tarkoitus on asennella noita lisäosia rauhalliseen tahtiin, jotta samalla näkee mikä vaikutus milläkin on. Osalla osista on kuitenkin aika pitkä toimitusaika, kun niitä ulkomailta ostelee, joten pitää tilailla tavaraa vähän ennakkoon…

”Tallista” löytyy myös Inferno US Sports 2, joka toimii hyvänä varaosavarastona.

Olisi myös kiva myös saada vähän setuppeja GT-8 –sarjaa ajavilta millaisilla säädöillä olette ajaneet eri kisoja. Löysin täältä tyhjän ”setup sheetin”: http://www.infernosonly.com/v/vspfiles/downloadables/Manuals_and_Setups/KyoshoSetup/Setup_Sheet_-_Inferno_GT_Editable_Blank.pdf

Tuo uusi kytkin pitäisi saapua ensi viikolla. Saa nähdä miten sen asennus onnistuu…

582
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 03.06.11 - klo: 12.12 »
Tässä on nyt kaksi kertaa päässyt ajelemaan IGT2:lla Kouvolan radalla. Eka kerta meni täysin totutellessa autoon ja moottorin säätämiseen. Toisella kerralla pääsi jo paremmin leikkiin mukaan ja pystyi vähän paremmin keskittymään pelkkään ajamiseen.

Yllättävän paljon tämä harrastus kyllä vaatii panostusta ennen kuin on valmiina radalle. Auton valitseminen, siihen tarvittavat päivitykset ja niiden etsiminen ja ostaminen ja lopuksi asentaminen. Lisäksi tarvittavien oheiskamppeiden hankkiminen: radio, starttiboksi, työkalut, laturi ja yms….  Oma murheensa oli myös auton moottorin suhteen, mutta se menee kyllä kokemattomuuden piikkiin.

Itsellä ikää tulee heinäkuussa 40 mittariin ja tämä harrastus on aloitettu käytännössä nollatasolta. Viime kesänä ajettu vähän Kyoshon crossarilla, siinä kaikki.  Minulla ei ole myöskään oikeastaan minkäänlaista kokemusta ”mekaanikon” hommista, joten tuo auton purkaminen/kokoaminen on myös ollut varmaan normaalia haastavampaa. Toisaalta aluksi luulin, että auton huoltaminen tulee olemaan tämän harrastuksen tylsin osuus ja ajaminen on se juttu. Mutta on tuossa auton kanssa ropaamisessa kyllä oma hauskuutensa.

Ajamisen suhteen on myös opeteltu ihan perusasioita. On siinä oma haasteensa ohjata etänä tuommoista pikkuautoa, joka kuitenkin kulkee aika haipakkaa. Ajatukset pitää kyllä pitää koko ajan ajamisessa, keskittymisen herpaantumiseen ei ole varaa. Tämä tuli opittua radalla, kun tarkistin kierrosaikaa radionnäytöstä toisella silmällä tai kun ampiainen tuli nenän eteen… Lisäksi huomasin, että ratakin tuntuu aivan toisenlaiselta jos sitä ajaa aivan ajajakorokkeen eri laidoilta. Pitää varmaan ajella joka kerta eripaikasta niin tottuu paremmin eri olosuhteisiin.

Kouvolan rata ollut ihan ok paikka harjoitella, kun on saanut ihan rauhassa testailla juttuja.  Rataa ei ole taidettu vielä tänä vuonna paljonkaan käyttää, koska radalla oli paljon pölyä, oksia ja muuta pikkuroskaa. Seuraavaksi onkin suuntana Hyvinkään tai Tattiksen rata. Voin vain kuvitella minkä haasteen muut radalla olevat autot tuovat ajamiseen.

Pitää varmaan jossain välissä kirjoitella tuohon Kyoshon GT –ketjuun ja kertoilla kokemuksia ko. autosta ja kysellä vähän muutamista jutuista. Tässä ei varmaan radalle kerkeä ajamaan pariin viikkoon, mutta autoa voisi vähän keretä laittamaan. Tahtoo tuo radalle meno vaatia kuitenkin aika monen tunnin panostuksen.

583
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lahden uusi crossirataprojekti
« : 25.05.11 - klo: 10.51 »
Mukana ollaan, jos kyse on 1/8 polttiksille sopivasta radasta.

584
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 12.04.11 - klo: 13.15 »
Kyosho GT2 on sitten ostettu ja jo saapunutkin tänne. Postista saapui myös IGW-008 -vaihteisto ja Savöxin servot.  Jos vaikka viikonloppuna kerkeisi vähän autoon tutustumaan.

Harkinnassa on myös kisoihin osallistuminen, mutta ainakin Kuusankosken kisat ovat vähän liian aikaisessa vaiheessa. Tämä harrastushan olkaa omalla kohdalta täysin nollasta.

Mikäs on tilanne GT Warriorin suunnitteleman ”avoimen” kisan suhteen ? Sinnehän piti tulla osallistujia myös ulkomailta ?

Seuraava virallinen kisa sitten ilmeisesti Raisiossa 09.07.2011 ? Eikös Tattarisuolla ole mitään kisoja ? Sinne olisi täältä Lahdesta vielä ok matka.

585
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 02.03.11 - klo: 14.20 »
Onkos Gt sarjasta mitään uutta tietoa?
Kannattaako kalustoa alkaa ostamaan.

Täälläkin odotellaan lisätietoja GT-5 luokasta...

586
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 10.02.11 - klo: 12.30 »
GT-8 –keskustelussa on ollut hyvää keskustelua kustannuksista yhden kilpailukauden osalta, kun lähtee aivan tyhjältä pöydältä liikenteeseen.

GT-5:n osalta kokemustahan kenellekään ei ole, mutta kokeneemmilla voisi olla joitain arvioita, mitä homma tulisi noin kokonaisuudessaan maksamaan.

Autopaketinhan (FG Sportsline 08) saisi noin 1000 Eurolla. Onko esim. nämä isommat autot kestävämpiä ja moottorit (G240) luotettavampia kuin GT-8 –luokassa käytetyt nitromoottorit.

Tarkoitus ei ole lähteä kovinkaan vakavamielisesti hommaan mukaan ja harjoittelumäärätkään eivät tule olemaan suuria.

Rajallisesta ajasta johtuen olisi myös toivottavaa että ajamisen osuus olisi mahdollisimman suuri verrattuna auton huoltamiseen. Oma mielenkiinto on myös tämän luokan osalta nimenomaan ajamisessa ei auton huoltamisessa.

587
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 09.02.11 - klo: 16.40 »
Tässä nyt kovasti pähkäillään GT-8 ja GT-5 sarjojen välillä.

Kova into olisi johonkin kisaluokkaan osallistua vaikka kokemukset näistä pikkuautoista rajoittuvat vain viime kesän Kyoshon buggy –ajeluihin. Ei olisi pitänyt käydä katsomassa sitä Kouvolan GT-8/LS-5 –kisaa…

Tällä hetkellä vaaka tuntuu kallistuvan enemmän suunnitteilla olevaan GT-5  –luokkaan. Se voisi olla hiukan ”rauhallisempi” luokka näin aloittelijalle vaikka autot isompia ja kalliimpia  ovatkin. Ainakin Kouvolasta jäi sellainen mielikuva, kun LS-5 –autojen menoa seurasin (ja tässä suunnitellussa GT-5  –luokassa mentäisiin vielä vakioautoilla).

GT-8 –luokan puolesta taas puhuu alhaisemmat lähtökustannukset. Tässä on kuitenkin sellainen mahdollisuus, että tulee huomattua että ei tämä ollutkaan mun laji. Poika on myös kiinnostunut enemmän krossista ja tätä kautta tulee varmaan kuitenkin perehdyttyä myös noihin polttiskoneisiin ja tarvittavia hankintoja tehtyä.

No pähkäily jatkuu… Joku GT –auto tässä kyllä tulee hankittua ja katsottua sitten keväällä miltä homma tuntuu.

588
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 08.02.11 - klo: 14.54 »
Onko tehty mitään kartoitusta kuinka paljon kilpailijoita olisi tulossa tuohon GT-5 -luokkaan ?

589
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.02.11 - klo: 15.14 »
Tässä pitäisi varmaan kohta ruveta tekemään joitain hankintoja tulevaa kautta varten.

Sarjan kohtalo ei ilmeisesti ole vieläkään selvä ja tulevia sääntöjäkään/kisapäiviä ei ole vielä sovittu. Tämä hankaloittaa oleellisesti noiden hankintojen tekemistä.

Lisäksi 1/5 Rata-autot –ketjussa ollaan ilmeisesti kasaamassa uutta RTR –luokkaa. Tuossa lähtökustannukset ovat tosin vähän isommat, mutta silti tuokin rupesi kiinnostamaan.

Kyoshon GT2 –auton saa ulkomailta noin 300 Eurolla ja tähän sitten vaihteisto (~80EUR) + vähän paremmat servot ( ~100 EUR) eli postimaksut mukaan lukien peruspaketti olisi sitten vähän reilu 500 EUR. Tosin alkuperäinen vaihteisto taitaa kestää vakiokoneella.

Toisena vaihtoehtona olisi sitten OFNA DM-1 Spec ja tuota saisi myös ilman moottoria ja servoja. Moottoriksi voisi vaikka ostaa Werksin B5 –moottorin (tästä olisi hyötyä myös suunnitellussa buggy –projektissa). Tätä pakettia olen vähän tutkaillut A Main Hobbiesin sivuilla. Tuohon tulee sitten verot päälle, mutta tuolta saa sitten alennusta, kun ostaa kerralla isomman setin. Tästä ei taida EU –alueella olla edullista ostopaikkaa… Tämä olisi ehkä vähän kilpailukykyisempi paketti tuolla erillisellä moottorilla.

Radioksi ajattelin aluksi noita halpoja ”Markan radioita” , mutta nyt olen päätymässä Futaban 4PL –radioon (Tämä on varmaan ainoa minkä jo voisi ostaa…)

Tässä kun lähtee aika nollasta liikkeelle pitää ja voi harkita aika tarkkaan mitä tulee ostettua. Tosiasiassa sitten ajotaidot tulee kuitenkin olemaan se suurin kompastuskivi…

Mutta kyllä olisi helppoa, jos olisi joku (aloittelijoiden) merkkiluokka. Menisi kauppaan, ostaisi valmiiksi kisoihin sopivan paketin (joka olisi jo valmiiksi esim. kilpailijoille alennettuun hintaan…).

590
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 02.12.10 - klo: 14.50 »
Jos sarja tullaan ajamaan nykymuotoisena, tulen ostamaan näillä näkymin Kyoshon IGT2 –auton. Olisin sen jo ostanutkin, jos tieto sarjan toteutumisesta olisi ollut olemassa.

Sarjaan osallistumisen päätän sitten, kun olen vähän autolla ajanut ja saanut käsityksen omista kyvyistäni. Aikaisempaa vertailupohjaa ei ole.

Tämä GT –sarja kiinnostaa juuri helpon osallistumiskynnyksen takia. Samalla voi kohtalaisen helposti verrata omia kykyjä muihin kuskeihin, koska autot ovat tasaväkisiä eikä rahalla saa merkittävää etua.

Osalle porukasta itse kalusto taitaa olla mielenkiintoisempaa kuin kilpaa ajaminen. Sekin on ihan ok, mutta tällä perusteella ei mielestäni pidä kehittää kilpasarjaa.

591
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 21.09.10 - klo: 11.53 »
Itselläni on ollut jonkinlaisessa harkinnassa osallistua tuohon GT-8 -sarjaan.

Pojan kanssa ostettiin kesällä ensimmäiseksi RC -autoksi Kyoshon RTR buggy ja tuolla on nyt sitten tullut itsekin vähän ajeltua. Eli omat kokemukset/taidot ovat vielä aika puutteelliset. Kävimme kuitenkin katsomassa Kouvolassa tuota viimeistä GT-8 -sarjan kisaa ja itse sain pienen kipinän tuohon rata-autoiluun. Hankimme jopa buggyyn asfaltille sopivat renkaat ja kävimme kokeilemassa ajoa tuolla Kouvolan radalla. Kierrosajat jäivät tosin aika reippaasti HOKE:n ajoista... Mutta radalla oli silti tosi hauska ajaa (siihen asti kunnes Kyoshon kaasun vakioservo hajosi).

Kilpailuhenkinen kun olen voisin kuvitella itseni panostavan harjoitteluun ja auton virittämiseen, jos tulisi kilpasarjaan osallistuttua. Rahalliset ja varsinkin ajalliset panostukset olisivat kuitenkin rajalliset ja siksi juuri tämä sarja tuntuisi sopivalta.

Nyt kun luin tätä foorumia vaikuttaa siltä, että tämän luokan tulevaisuus näyttää kuitenkin vähän huonolta. Vanhoja kuskeja siirtyy toiseen luokkaan ja samalla luokkaan ollaan tuomassa uusia autoja, jotka taitavat olla aika kaukana noista RTR GT-autoista.

Itsellä tulee ensi kesänä 40 -vuotta täyteen ja tässä on taas ruvennut kaipaamaan jotain "kilpailullista" -harrastusta. En tiedä onko se harrastus tässä vain palaanko taas tenniksen tai keilailun pariin.

Katsotaan nyt talven aikana miltä sarjan tulevaisuus näyttää ja riittääkö oma innostus GT -auton ostoon.

Sivuja: 1 ... 17 18 19 [20]