Kyllähän sinne voi, mutta sen voi myös luultavimmin suojata. Auton rakennehan on tosiaan yksinkertaisempi, aitoa monsteria mukaileva ja hyvä ryömimisessä. Voihan E-maxxinkin moneen sokkeloon mennä töhnää ajossa, sehän ei tietysti niin ajossa haittaa mutta epämukava puhdistaa. Ainakin Rungosta ja akseleista tullut foorumeilla hyvää palautetta, yleensä pidetty kivenkovana ''rock solid axels''. Joten jos jenkeillä kestää miksei normaalissa ajossa suomalaisellakin? On sitä e-maxxinkin vioista luettu, servo heikko, iskarit tyhjentyneet, heikko bulkhead, varaosat ei hyllytavaraa useimmiten.
Joo, E-Maxxin ikävin paikka on putsata Diffin ympäristö, sinne tuppaa jäämään kuraa ja muuta "sontaa" ajon jäljiltä.
Bulkhead on tosiaan E-Maxxin heikoin paikka, tosin Traxxasilta saa vahvempaa ko osaa, myös alumiinisena (Ne ei tosin kaikilla ole hajonneet jostain syystä), ohjaus servo saisi toisaan olla vahvempi vakiona, tosin Traxxasilla ei ole valikoimissaan vahvempaa servoa.
Iskarit eivät tyhjene itsestään, siihen tarvitaan kaksi syytä joihin toiseen voi käyttäjä vaikuttaa.
Ensimmäinen syy on että sikaria ei ole "suljettu" kunnolla vaan pääsee vuotamaan joko ala tai yläpäästään, olenkin nähnyt monilla kuvissa varsinkin alapään olevan "raoillaan" eikä kierrettynä kiinni.
Iskunvaimentajan varsi tai tiiviste on vaurioitunut, varren taittumisen tai kulumisen "hiekkasuihkussa", tähän ei voi pahemmin vaikuttaa.
Niinkuin edellä kirjoittelinkin, ei omista Traxxasin iskareita koskaan ole "mehut" kadonneet, vaikka osassa varret ovatkin olleet "karheat" hiekkasuihkujen jäljiltä.
Kyllä ainakin Tampereella kerhon radalla "mädit" ovat yleensä keskeyttäneet ajonsa muuhun kuin kuljettajan "ajoväsymykseen" (Hajonneet siis voimansiirron pettämiseen), tosin "mädi" on polttis mutta liki samalla voimansiirrolla varustettuna kuin "twini" kuitenkin (Tosin onhan T-Maxx myöskin sama voimansiirroltaan E-Maxxin kanssa, lukuunottamatta vaihteistoa ja moottoria, silti niissä ei voimansiirto petä).