Topicin alkuvaiheessa on käyty keskustelua noista sarjanumeroista,
JESI
Essonbaarin mukaa mitä isommat lukemat, sen paree. (eos onko Fakta vai maaginen päätelmä).
Mulla 378.
savo
Miun auton sarjanumeron kolme viimeistä numeroa on 616.
Onko näillä nykypäivänä merkitystä jos ostaa gigasilla radioilla olevaa mallia?
http://www.youtube.com/watch?v=ubf_rcrz0QI&feature=player_embeddedOliko tuon videon kokoonpanosta tietoa joku epäili että olis:
MMM Combo 2200kv ja 2x 2s lipot. Mutta oli kyllä varmasti noparista tehoja laskettu reilusti.
Tuohon ylläolevan linkin malliin kun summitti kulkis niin hyvä ois,
Jesi tiesi kertoa:
Summit kulkee 4s lipoilla vakiona 30kmh gepsiin, joten pelkät harjattomat ei riitä.
Revon pinjoni ja spurri plus rattaat laatikon sisään tarvii vaihtaa.
-ninku olette huomanneet niin mulla meinaa olla vaikeuksia uskoa tätä, mitenkään JESIn asiantuntemusta väheksymättä.
Oiskin kiva tietää nytten harjattomien summittejen kokoonpanoja ja käytettyjä nopareita ja moottoreita. Ja jos nopeuksia on tiedossa.
Mitä JESI olet mieltä mihin vauhdin saisi nostettua JOS vaihtaa pinjonin ja spurrin?
Niin ja olet JESI myös vaihtanu tuon lukkosysteemin niin että kytkettynä on takalukko tai etu ja taka. Mistä tuon vaihdoin teit? Ohjaimen sisältä johtoja katkasijasta vaihtelemalla vaiko joku helpompi systeemi?
Mittasin tuossa släshin ja revon platiniumin nopeuksia, niin slässi kiekas 54km/h ja revo 64km/h, joista kumpanenkin piisailis alkuunsa varsin hyvin.