Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 353378 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #120 : 03.08.10 - klo: 09.51 »
Joo  :grin:  :grin:

Mulle kelpais kyllä ihan tyhjäkin paikka
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #121 : 03.08.10 - klo: 09.59 »
Joo  :grin:  :grin:

Mulle kelpais kyllä ihan tyhjäkin paikka

Veikkaan että meille ei suoda niin hienoa palvelua täällä koska me ollaan me  :lol:
Jerzi

PS Siihen minun asema kohdalle voidaan liittää myös seuraava teksti, VTR mestari vuosimälliä 2010  :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #122 : 03.08.10 - klo: 10.27 »
Olen Team PSR:n kanssa täysin samaa mieltä.

Ylläpidolta lapsellista touhua! Joku asiallisuus tulisi säilyttää.

Reijo Mattila
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #123 : 03.08.10 - klo: 10.40 »
Puuttumatta tähän sen enempää, mutta omista kokemuksista muilta palstoilta. On noita allekirjoituksia ylläpidon puolesta lahjoiteltu palstalaisille muillakin palstoilla sopivasti. Aina on ollut tahdikkuus mukana ja yleensä tilanne ollut se että on lainnattu "uhrin" omaa lausuntoa. Eipä tuossa ole silloin mitään ihmeellistä, pitää ylläpidonkin "tuulettaa" välillä  :grin:
Tiger II

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #124 : 03.08.10 - klo: 10.49 »
niinkuin jo aikaisemmin mainitsin, mielestäni jerzin titteliä en pidä pilkkana. Jerzirccar1 nauttii allekirjoittaneen respectistä (varmasti monen muun foorumilaisen myös). niinkuin joku jo aikakaisemmin mainitsi nic nimen alapuolella oleva "titteli" paikalle ylläpito voi halutessaan lisätä "lempi nimen" jos nicin käyttäjä on foorumilla tai rc-autoilun saralla muutoin kunnostautunut (mielesteni tuo tarkoittaa että on respectinsä ansainnut).

siinä onkin foorumille kehitys idea tittelien suhteen. kun täältä löytyy esimerkiksi aivan käsittämmättömäm taitavia rakentelijoita (työkoneet topicissa), vene topicissa on omanta yms.
tällä tarkoitan niitä jotka jakaa tietotaitoa ja osaamista kaikkille ja ennenkaikkea newbie käyttäjille.

t. valtteri lehtinen
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #125 : 03.08.10 - klo: 17.10 »
Foorumilla on suunnilleen 50 eri titteliä käytössä. Vastaavanlaisia kuin jerzillä (eli kilpailumenestyksestä kertovia) on muillakin, esim. parilla foorumin jäsenellä tittelinä on "Euroopanmestari". Nyt on jerzin titteli päivitetty tuoreimman tiedon mukaan. Laitoin pyynnön GT Warriorin tittelin muuttaneelle modelle että vastaa tänne niin saadaan asiaan selvyys.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #126 : 04.08.10 - klo: 16.48 »
Olen Team PSR:n kanssa täysin samaa mieltä.

Ylläpidolta lapsellista touhua! Joku asiallisuus tulisi säilyttää.

Reijo Mattila

Tismalleen samaa mieltä, ei olisi sanavalinnat paremmin mennä kohdalleen Team PSR:llä.

Miten voidaan moisen jälkeen odottaa loppua näille....

Tapsa
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #127 : 04.08.10 - klo: 23.40 »
Todettakoon nyt tässä, että se olin minä joka tittelin ko. herralle laittoi. Ei tarvitse sitä enempää miettiä "syyllistä".

Jos jonkun huumori ei asiaan liittyen veny, niin pahoittelen tapahtunutta. Kyseessä kuitenkin (kuten aiemmin sanottu) lainaus kirjoittajan omasta tekstistä eikä siis näin ollen mikään loukkaus, valheellisen tiedon esittäminen tms. Myös (kuten aiemmin sanottu), niin titteleiden antaminen ei ole mitenkään kovin harvinaista foorumeilla.

Titteli nyt kuitenkin poistettu.

Jos joku on sitä mieltä että kyseessä on lapsellinen taikka ylivaltainen toiminta ylläpidon puolelta, niin sitä mieltä toki saa olla.

Mitä tulee vääntöjen tms loppuun tulemiselle (mainittu ketjussa), niin on myös hyvä huomata että aina kun foorumilla väännetään, niin niissä taitaa aina poikkeuksetta olla mukana juuri tämän tittelin saanut kaveri. Vielä yleensä sitten kun tilanteeseen puututaan (banjot), niin seuraava askel on tekstiviestit ja puhelut samalta kyseiseltä herralta ylläpidon suuntaan, joissa yleensä sävy on vähintäänkin "mielenkiintoinen".

Suoraan sanottuna toivoin ja uskoin että kyseinen kaveri tajuaisi pysyä poissa tunnuksien poistamisen jälkeen, mutta selvästikään viesti ei ole mennyt perille kun uudet tunnukset piti luoda nyt myöhemmin. Harmi.

Sen verran kuitenkin pitää sanoa jotain hyvääkin, että kyseinen kaveri on ihan hyvä tyyppi kun ollaan kasvokkain. Valitettavasti vain kun päästään nettiin esiintymään edes osittain anonyymisti ja tilanteeseen joissa omista sanoista ei heti joudu tilille, niin joillain ihmisillä on taipumus muuttua suuntaan taikka toiseen.


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #128 : 05.08.10 - klo: 09.10 »
Heh heh Matti, no ehkä kaikki nyt ei ole niin ikävääkään luettavaa. Ainakin moni pahoitteli minulle tunnukseni lakkauttamista, koska oli jotain annettavaakin (esim tietämys malleista).

Loin tunnukset uudestaan lähinnä sen takia että pääsin tiedottamaan noista GT kisoista ja organisoimaan ne, koska tämä forumi on siihen todella hyvä. Samaa voisin sanoa sinusta että olet hyvä tyyppi kasvokkain (kuten muutkin Keyboard Cowboyt :grin: )
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #129 : 05.08.10 - klo: 09.43 »
Mikan puolustukseksi voisin sanoa, että uusilla tunnareilla ei ole vielä vissiin yhteenkään vääntöön ehditty osallistua  :mrgreen: Tiedä sitten auttaako se että Hokelle on annettu muokkausoikeudet vai mikä vai onko Mika tosissaan rauhoittunut. Hyvä näin!
Vai onkohan se vaan niin kun kesä ja ulkoradat ja ilmat parhaimmillaan niin täällä ei ehditä näppisracea harrastaa, tiedä häntä.
Annetaan Mikan pitää rauhassa tunnarit ja ei provota turhaan jos se nätisti osaa olla.

-Turku
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #130 : 05.08.10 - klo: 17.01 »


Huumori.... sehän olisi ollut sitä vasta sitten, kun ao:lle olisi lätkäisty moden titteli  :cool:

Toisaaltaan.... shumin väitetyn anteeksipyynnön sanamuotokin oli, että jos Ruben siitä pahoitti mielensä, niin siinä tapauksessa chumi sitten pyytää anteeksi.

Omalta osaltani päätän aiheen, ja kehoitan lukemaan mitä Team PSR oikein kirjoittikaan.... eli eihän tässä otettu mitään kantaa siihen, etteikö banneja voi antaa kun tarve vaatii, mutta että hirteen roikkumaan jo valmiiksi (oma sanamuotoni).

Hyvää jatkoa

Tapsa
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #131 : 30.08.10 - klo: 19.48 »
Mikäs kumma on kun allekirjoitus tuppaa häviämään profiilista vähän väliä?
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #132 : 30.08.10 - klo: 19.49 »
Allekirjoituksesi on foorumin sääntöjen vastainen, max 2 riviä.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #133 : 30.08.10 - klo: 19.57 »
tämä selvä
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa fa--

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #134 : 12.09.10 - klo: 11.19 »
hei.
kuinka saan kuvan näkymään foorumille?
jos jotain voi tehdä paremmin se tehdään.
  Liika on aina LIIKAA mutta kohtuus EHDOTTOMASTI liian vähän.

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #135 : 12.09.10 - klo: 15.35 »
Joko osoittamalla netissä jo olevaan kuvaan, esim:

Koodia: [Valitse]
[img]http://www.google.com/images/logos/ps_logo2.png[/img](Nuo img-tägit saa myös "lisää kuva"-napista, kolmas toisessa rivissä)

Tai sitten viestiä kirjoittaessa tekstiruudun alla oleva "Lisätoiminnot", ja sieltä liitteeksi omalta koneelta kuvatiedosto.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #136 : 28.10.10 - klo: 20.18 »
Päivitin autojen myynti ilmoitukset yhteen nippuun siitä syystä että mun on helpompi päivittää myytäviä tuotteita sitä mukaa kun muutoksia tulee. Nyt ilmoitus on poistettu ilmeisesti jonkun moden/ylläpidon toimesta.

Kyllä, jälkeen vasta tajusin että rikoin sääntöjä koska näköjään tuo luokiteltiin uppaukseksi, edelleen, tarkoitus ei ollut upata vaan yhdistää ilmot samaan nippuun.

Eniten ärsyttää tyyli miten kyseiseen asiaan puututaan. Virheiden tekeminen on inhimillistä, toistuvien virheiden teko on välinpitämättömyyttä. Voisi vaikka törkkää YV:tä tai laittaa huomautuksen ilmoon mikä mättää. Mutta kun ei, luuta käyntiin ja rojut roskiin.

Kun modeilla/ylläpidolla tuntuu sitä virtaa riittävän sääntörikkomuksista niin voisitteko purkaa intoanne myös Myydään osion siivoamiseen, siellä on melko paljon myytyjä/poistettuja tuotteita. Toivottavasti aktiviteettiä riittää myös niiden poistoon.

Lopuksi kysymys, koska saan laittaa myytävät autot myyntiin Myydään osioon ettei tarvii syleksiä banaanikärpäsiä pois suusta parin viikon ajan?
Kylätason RC-kuski.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #137 : 28.10.10 - klo: 20.28 »
Koheltaja: ********** laittoi foorumin ylläpidolle palautetta myynti-ilmoituksestasi ja poistin viestisi koska ne rikkoivat foorumin sääntöjä. Jos on uusi käyttäjä niin olen laittanut yksityisviestillä ohjeita miten foorumissa tulee toimia. Jos taas on pidempiaikainen käyttäjä niin laitan ilmoituksen suoraan bittiavaruuteen. Foorumin myyntisäännöt on nykyään laitettu todella hyvin näkyville tiedotteena myyntialueiden yläreunaan, mutta silti ei tunnu menevän osalle käyttäjistä säännöt perille  :police:

Mutta ettei jää epäselväksi niin samasta tuotteesta tehtyjen ILMOITUSTEN SALLITTU UUSIMISVÄLI ON 2 VIIKKOA!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #138 : 28.10.10 - klo: 20.47 »
Kyllä, tiedossa on tuo 2 viikkoa mutta mulle tuli ajatuskatkos koska halusin laittaa kaikki palikat yhden otsikon alle. Näin jälkeen ajateltuna mä olisin voinut yhdistää ne mun viimeisimmän ilmon alle, avaamatta uutta aihetta joten mun moka.

Eli, laitan rojut myyntiin mun viimeisimpään ilmoon jonka pyysin poistamaan. Tämä varmaan kelpaa myös tarkkaavaiselle ilmiantajalle :evil:
Kylätason RC-kuski.

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #139 : 30.10.10 - klo: 23.10 »
Kilpailukutsut pitää lukita ja jättää muokkausoikeudet sekä topicciin kirjoittaminen kutsun laatijalle.
Useimmiten KITI:ssä on linkki foorumin kilpailukutsuun ja linkin kautta kutsua tutkivalle voi olla yllätys mikä määrä p****a kutsun perään on kirjoitettu.
Kilpailukutsuja itsekin laatineena turhauttaa se arvostelukyvyn puute jota kutsu-topicin täyttäminen omilla mielipiteillä ja turhilla kommenteilla osoittaa.
Kilpailukutsun perään kirjoitetut kommentit eivät ole ainakaan lajimme arvostuksen kannalta mitenkään välttämättömiä, jos on kysyttävää, voi kysyä vaikkapa yv:llä.
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #140 : 31.10.10 - klo: 06.48 »
Samaa mieltä SS:n kanssa. Teknisesti lienee hankalasti toteutettavissa, mutta esim. minulle tai jollekin muulle ylläpidon jäsenelle voi ilmoittaa yv:llä että haluaa kilpailukutsun lukkoon niin voidaan laittaa manuaalisesti.

Ihan kaikkia kutsuja ei kuitenkaan mielestäni kannata tuolla tapaa tehdä, pienemmissä kerhokisoissa riittää hyvin yksikin aihe kisakutsuun, tuloksiin ja jälkipeleihin. Jännä huomata että useimmat äänestäjät foorumilla äänestävät juuri omista kotikisoistaan kaikista voimakkaimmin, toivottavasti käyttävät jatkossa energiansa kisojen järjestämiseen eikä ainaiseen valittamiseen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #141 : 31.10.10 - klo: 14.52 »
Kyllä, tiedossa on tuo 2 viikkoa mutta mulle tuli ajatuskatkos koska halusin laittaa kaikki palikat yhden otsikon alle. Näin jälkeen ajateltuna mä olisin voinut yhdistää ne mun viimeisimmän ilmon alle, avaamatta uutta aihetta joten mun moka.

Eli, laitan rojut myyntiin mun viimeisimpään ilmoon jonka pyysin poistamaan. Tämä varmaan kelpaa myös tarkkaavaiselle ilmiantajalle :evil:

Anna minulle austosi niin myyn sen pienellä provikalla  :lol:

Kiitos ylläpidolle minun saamastani lomasta, siinä samalla meni kaveri lomalle joka asuu myös tuossa vieressä ja on aktiivinen täällä  :lol:
Nykyään kuin kaveri ei enää pääse rc10,iin niin hän tietää mistä on kyse.
On tää bittielämä vaan niin hauskaa  :p
Jerzi

PS
Tiedoksi vaan että siellä olis nyt myynissä lentokonemoottori  :p Se ei vissiin kuulu tähän forumiin, tai ei mahdu forumin sääntöihin lainkaan. Banneja vaan kaverille  :lol:

« Viimeksi muokattu: 31.10.10 - klo: 15.22 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #142 : 31.10.10 - klo: 17.35 »
jerzirccar1: Tarkistin ja sinulle pari viikkoa sitten annetut bannit on määritelty vain "jerzirccar1"-tunnukselle eikä mitään IP-banneja ole ollut päällä. Käyttääkö tuo naapurisi sinun tunnuksia foorumissa? Tuo selittäisikin monta asiaa, mutta jos näin todellisuudessa on niin pyydä häntä luomaan uudet tunnukset niin pääsee kirjoittelemaan foorumille myös sinun ollessa banneilla hölmöiltyäsi.

ps. Poistin lennokkimoottori-ilmoituksen mutta jatkossa kannattaa klikkailla suoraan "ilmoita valvojille"-linkkiä

Poissa Habaku2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #143 : 31.10.10 - klo: 17.54 »
Moro

Täällähän mää tän voinki kysyä. Mulla tuli tuossa kesällä pikku härdelli kun kone vietiin puhistukseen. Olen päässy aina kirjautumaan silleen etei oo tarvinnu muistaa mitään salasanoja yms... enkä ollu niitä mihinkään ottanu ylös. Ja lisäksi, mun sähköp. on eri kun se mikä siellä vanhassa oli tai on edelleen. Joten eihän se unohtuneen salasanan ilmottelu vaikuttanu  :p

Voisko vanhalle nicille saaha uudet tunnukset. Yli 3 vuotta kerkesin niillä täällä pyöriä, ois kiva jos uudet salasanat yms... vois saaha.


 -Haba
- HPI BAJA 5B  TS CASE REED 27.2CC -
- CRC CARPET KNIFE XL -

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #144 : 31.10.10 - klo: 18.23 »
Jeeps tuo salasanan palautus toimii huonosti tuollaisessa tilanteessa  :wink:

Laitoin sulle yv:llä uuden salasanan vanhalle tunnukselle.

Poissa Habaku2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #145 : 31.10.10 - klo: 18.31 »
No niin, näin se homma etenee. Kiitos paljon  :wink:
- HPI BAJA 5B  TS CASE REED 27.2CC -
- CRC CARPET KNIFE XL -

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #146 : 01.11.10 - klo: 08.07 »
Olisikohan mahdollista saada foorumille sellainen toiminto jossa voisi halutessaan saada jonkun/joidenkin käyttäjän viestit blokattua näkyvistä, monilla keskustelufoorumeillahan tällainen on mahdollista?
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #147 : 01.11.10 - klo: 09.41 »
Kilpailukutsut pitää lukita ja jättää muokkausoikeudet sekä topicciin kirjoittaminen kutsun laatijalle.
Useimmiten KITI:ssä on linkki foorumin kilpailukutsuun ja linkin kautta kutsua tutkivalle voi olla yllätys mikä määrä p****a kutsun perään on kirjoitettu.
Kilpailukutsuja itsekin laatineena turhauttaa se arvostelukyvyn puute jota kutsu-topicin täyttäminen omilla mielipiteillä ja turhilla kommenteilla osoittaa.
Kilpailukutsun perään kirjoitetut kommentit eivät ole ainakaan lajimme arvostuksen kannalta mitenkään välttämättömiä, jos on kysyttävää, voi kysyä vaikkapa yv:llä.

Täällä toisella kisajärjestäjällä sama toivomus. Viestiketjun roskaantuminen oikeasti haittaa asiallista tiedotusta kilpailuun liittyen.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #148 : 01.11.10 - klo: 12.10 »
Okei...
Eihän tuo oikeasti kummoista vaadi.
Siis että se viestiketju pysyy siistinä.
Kyllä ne ylimääräset viestit sieltä poistuu viimeistään silloin kun niistä ilmoitetaan valvojille...
Leikkaa, liimaa, askartele ja deletoi on aika nopeeta hommaa kuitenkin  :smiley:

Mutta ottaisko järjestäjät sitten vastavuoroisesti paremman asenteen tiedottamiseen kuin mitä nykyään välillä näkee.

Kyselyt alkaa treenimahdollisuuksista.
Jos niihin vastataan että treenit ovat tämä ja tämä päivä niin sitten tulee perään että miksi tuo... miks ei nuo... mulla on vapaapäivä tollon blaa blaa.

Tiedoitus mielummin hieman ylitiedoittamisen puolelle ja esim treenipäiville tai niiden puutteille perustelut perään niin kysymyksiä tulee vähemmän mieleen.

Mä en nyt missään nimessä osota sormella mihinkään päin sen ihmeemmin...
Monesti vaan näkee sitä että tulee ilmoitus kisoista, mutta sen jälkeen tiedoitus on aika olematonta.
Ja jos tiedotetaankin niin tuntuu kuin tiedoitukset pyrittäisiin aina vetämään mahdollisimman tiiviiksi... joka taas johtaa siihen että ovat monesti vain tasoa... "näin mennään piste"
Joka taas johtaa vaan niihin lisäkysymyksiin je turhan jauhantaan.

Tuskin moni kisajärjestäjä haluaa vastailla YV viesteihin kun niitä alkaa paukuttamaan... Koska pääsee treenaamaan... mistä sinne ajetaan... mihin voin jättää auton... monelta viereinen pitzeria aukee... ja nämä kaikki kymsmykset vielä moneen kertaan.

Mutta tosiaan... Ei se ole mikään ongelma täräyttää kisailmoitusta lukkoon.
Eikä ole ongelma pyynnöstä lukitusta myös avata silloin kun sinne halutaan taas lisäinfoa laittaa... (jos vaan tuppaa olemaan kotona tai edes muuten helpossa paikassa että sen voi tehdä)

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #149 : 01.11.10 - klo: 13.01 »
Tuskin moni kisajärjestäjä haluaa vastailla YV viesteihin kun niitä alkaa paukuttamaan... Koska pääsee treenaamaan... mistä sinne ajetaan... mihin voin jättää auton... monelta viereinen pitzeria aukee... ja nämä kaikki kymsmykset vielä moneen kertaan.

Tämä ehkä sitten tuo järjestäjälle esiin puutteet tiedotuksessa ja motivoi parantamaan sitä.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma