Onhan se Savagen huoltaminen pitkälti asennekysymys, itellä kun ei ole kuin noista kahdesta kokemusta ja niistä MT 2 on varmasti helpompi huollettava, mutta onhan varmaan joka autossa hankaluutensa, johtuen rakenteesta.
Savagessa molemmat päät saa irrotettua aikas helpolla, oisko etupäässä ainakin 6 ruuvia ja takana taitaa olla yhtä paljon. Vaihdelaatikkoa tutkiessa riittää toisen kyljen irrottaminen, ei sekään kauhea vaiva ole siihen nähden että rakenne tuntuu aikas vahvalta.
Tarkkana sen slipperin säädön kanssa sitten, ettei sula niinkuin niin monella aiemmin, allekirjoittanut mukaan lukien.
Entäs shimmasitko heti diffit? Kannattaa tehä hetimiten tai tulee ongelmia.
Mulla on gasona kokeilussa Byronin 20% RTR, voitelua 16%, ilmoittelen kun säädöt rupee olemaan kohallaan että miltä tuntuu, jahka toi sataminen lakkais et pääsis säätämään.