No nyt kehrää säva sentäs käymässä ja ottaa kierroksia nätisti ja kyllä näkyy savua. Mutta tyhjäkäynti on sellasta nykivää, eli alaneulaa tarttis säädellä, mutta mihin suuntaan? Mä koitin sitä vähän säädellä suuntaan jos toiseen tuloksetta. Koitin myös tehdasasetuksia siihen ruuvailla, mutta tuntu ettei alaneulalle tule sitä pohjaa ollenka mistä tarttis alkaa kiertää. Se meni ihan tajuttoman syvälle sinne, jotai 4mm varmaankin ja siitä ulkopinnasta tais olla jotai lähemmäs 7 kierrosta, eikä siltikaan vastus ollu kummoinenkaan. Kuin syvälle se oikein menee?
Mitenkäs porukat o tota Savagen kaasulinkistöä fiksannu. Ku mul tekee semmost että jarruttaessa se kaasulle menevä (servon päässä oleva pala) kääntyy kans eteenpäin, ja sit kun päästää jarrusta se ei luista siihe "lepoasentoon" vaan käytännössä lisää kaasua senverran ku jarruvipu palautuu. Koitin löysätä sitä et pääsis paremmi liikkuu, mut ei auttanu, neuvoja?