Tohon ongelmaan voi olla pari syytä:
-Ohjaus on vielä hieman tiukka uutena, sitä voi kokeilla avata esim ruuvi joka on servovarressa kiinni ja kokeilla liikkuuko ohjaus herkästi.
-Servosaver on löysällä, aika yleinen "ongelma" tässä autossa, kannattaa kiristää sopivaksi ja laittaa esim tippa ruuvilukitetta niin ei enää löysty. Kiristäminen on helppoa, ohjekirjasta löytyy ohjeet mutta ei vaadi mitään muuta kun esimerkiksi 2mm ruuvarin jonka laittaa pohjalevyn pienestä reijästä sisään ja sillä saa lukittua kiristysmutterin. SItten kääntämällä renkaita servosaveri joko löystyy tai kiristyy.
-Jotain on löysällä, esimerkiksi punaiset mutterit jotka pitävät pivotpallot paikallaan voi olla löysällä tai sitten joku muu ruuvi ohjauskessa
-Servossa on jotain häikkää. Itse veikkaisin että se ei ole ongelma mutta jos on niin yhteyttä ostajaliikkeeseen tai tilaa heti nopeamman servon. Vakio servo ei ole paras mahdollinen ja ajomukavuus paranee paremmalla servolla. Minä käytän esimerkiksi Savox 1256tg servoa joka on loistava tohon autoon ja parantaa ajoominaisuuksia selkeesti.
Servoteline vääntyy aina hieman, se on ominaisuus. Ei ole kauhean iso ongelma, mutta jos oikeasti häiritsee niin telineen voi kyllä vaihtaa alumiiniseen, itse en ole nähnyt tarpeelliseksi, muoviteline toimii myös hieman servosaverinä
Ohjauksen ääriasentojen säätäminen on erittäin tärkeää, eli EPA. Ohjeet säätämiseen löytyy ohjekirjasta mutta voin toki tarvittaessa kirjoittaa ne tänne, kyseessä ei ole vaikea operaatio