Mikäli päärattaan vaihtaa metalliseen, olisi kytkinkello hyvä samalla vaihtaa kovempaan. MP6:seen metallinen pääratas taisi olla 40€ ja kytkinkello 33€. Lisäksi autosta puuttuu jokaisesta diffistä 2ratasta, joten diffitkin olisi hyvä päivittää. (Ainakin tehokkaamman pannun yhteydessä.) En ole ihan varma ovatko nuo MP6:sen metallirattaat samoja kuin MP7.5:sen. Suuntaa antavana tietona siis vain! Kone on tietääkseni edelleenkin kiinni ilman moottoripukkeja, joten nekin saa ostaa uuden pannun yhteydessä. Muissakin osissa on joitain puutteita. Hieman vähäisempiä kylläkin. Auto on kuitenkin tehty aloittelijoille, joten "kuulalaakeroituvakautettucnclentokonealumiiniset" nippeleitä harva sportiltaan odottaa.
Kyoshon Sport -autot ovat ihan hyviä, mutta samalla hinnalla muut kilpailijat pystyvät tarjoamaan huomattavasti enemmän. Sport mallin Kyoshoa ei yksinkertaisesti voi suositella, kun markkinoilla on parempiakin vaihtoehtoja. Kyoshon "Akkarin takakansi -mainonta" vain peittää alleen muita vaihtoehtoja, jotka olisi hyvä tuoda esille. (Toisin kuin Kanai editiot ja 777 ovat mahtavia vehkeitä, joita voi suositella. Valitettavasti niissäkin hinta on kilpailijoita ylempänä.)
Tuo Inferno-nimellä ratsastaminen on vain Kyoshon myyntikikka. Mikäli oikein arvelen, niin MM-voittajan autossa ei ollut yhtäkään samaa osaa Sportin kanssa...