Elmukelmu, teippi, jesari,, toimivat lyhyen vedon, jos ei jäänyt aukkoja. Vähänkään pidemmälle vedolle en suosittele, koska kori kondensoi julmasti kosteutta sisäänsä. Noin 10 tollasta ajokertaa saaneen noparin piirikortin pinta oli kuin valkoisessa homeessa sitä hapettunutta tinaansa. Huomattiin avata, kun servon voima katos, vaikka pattereilla oli tallessa.
Samassa yhteydessä löytyi liki teelusikallinen vettä servon ratastilasta.
Hitec-merkkisen servon kuulalaakeri oli vain toiselta puolelta suojattua mallia, ja ensiasennettu ylösalaisin. Tutkittaessa tämä vika oli kaveripiirin kaikissa 8:ssa Hitecissä
(pesu+rasvaus laakerille, lisärasva ulostuloon ja rattaille, teippi saumaan lopuksi. Limppi kumiliimaa pistettiin piuhanulostuloon muun puutteessa.)
Nykyään mulla on eristespray servon piirikortissa, ja epoksiin valettu "talvinopari" käytössä limakeleillä.