0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Cti:ltä tulossa mielenkiintoisia sylintereitä Bruder modauksiin. Mulla on kysely hinnoista ja toimitusajoista vetämässä. Saan parin viikon päästä lisää tietoa, laitan teille tästä infoa kun saan vastauksen.http://www.cti-aichtal.de/movies/IMG_0592.MOV
Parin kympin verenpainemittarin laittaisi kompuraksi.
Mutta eikös nuo toimi vaihteistomoottoreilla? Vai ymmärsinkö vaan väärin jotakin?
Lainaus käyttäjältä: Joginen - 24.08.11 - klo: 21.44Kaikki eteläsuomen harrastajat HOI!Mikä olisi teille käypänen päivä jos miitti järjestettäisiin? Itse tarjoan paikan+sähkön eli kunhan saavutte koneiden kanssa paikalle sankoin joukoin :) Ajatuksena olisi joku la-su päivä. Kivahan olisi jos keli suosisi ja päästäisiin nauttimaan auringosta vielä. Nuotiolla käristellään kyrsät ja muut eväät.missäpäin etelää mennään? itse olen Lappeenrannan suunnalta. käsi menee kyl kirurgin operoitavaksi ens kuun puolessa välissä et auton ajo voi olla sen jälkeen kohtalaista. mut olisi kiva tavata alan harrastajia :)
Kaikki eteläsuomen harrastajat HOI!Mikä olisi teille käypänen päivä jos miitti järjestettäisiin? Itse tarjoan paikan+sähkön eli kunhan saavutte koneiden kanssa paikalle sankoin joukoin :) Ajatuksena olisi joku la-su päivä. Kivahan olisi jos keli suosisi ja päästäisiin nauttimaan auringosta vielä. Nuotiolla käristellään kyrsät ja muut eväät.
Komean näköistä MitsuEvo jääkö lavan sivupinnat tasaiseksi vai meinasitko laittaa "rhspalkit" vielä tueksi?
Joo, tuota ehdotin modeille. Eli tiedustelin, että saataisiinko tänne oma osio työkoneita ja kuormautoja varten. Tuonne sitten voisi jokaisesta projektista tehdä oman ketjun. Helpottaisi tiedon etsimistä ja uusille olisi paljon helpompi. Mutta kylmää olkaa tarjoiltiin. Pitäisi kuulemma tehdä tuonne sähköautojen sekaan samalla tavalla. Mielestäni kuitenkin nämä on ihan omaa luokkaansa, moni tekee käytännössä ajopelit aika pitkälti käsin ja näin nämä ei ehkä istu tuonne Traxxas - keskustelujen keskelle. Mutta tällä mennään. Oma foorumi olisi hieno mutta taitaa suomessa olla jo riitttävästi radio-ohjattavien keskustelupalstoja.
Lainaus käyttäjältä: apidapi - 19.08.11 - klo: 20.02Joo, tuota ehdotin modeille. Eli tiedustelin, että saataisiinko tänne oma osio työkoneita ja kuormautoja varten. Tuonne sitten voisi jokaisesta projektista tehdä oman ketjun. Helpottaisi tiedon etsimistä ja uusille olisi paljon helpompi. Mutta kylmää olkaa tarjoiltiin. Pitäisi kuulemma tehdä tuonne sähköautojen sekaan samalla tavalla. Mielestäni kuitenkin nämä on ihan omaa luokkaansa, moni tekee käytännössä ajopelit aika pitkälti käsin ja näin nämä ei ehkä istu tuonne Traxxas - keskustelujen keskelle. Mutta tällä mennään. Oma foorumi olisi hieno mutta taitaa suomessa olla jo riitttävästi radio-ohjattavien keskustelupalstoja.Olisko suomessa jokin suopeampi foorumi, jossa voisimme vapaammin keskustella eri topikeissa? Tämä näyttää oleva keskittynyt enemmän näihin kisajuttuihin.
Morjensta kaikille!Saiskos tietoa sivustoista(saksa?) joista olette ja kannattaisi tilata rekan,peräkärryn ja siihen tarvittavia juttuja.-JUPE_
laittakaa kuvia koneistanne. rekoista kaivinkoneista pyöräkuormaajista ja kaikista muista
ostan rc työkoneita!!
jooo aika hienoja autoja (pojat) on rakennellut! laittakaa lisää kuvia tulenmaan projekteistanne! ja jos tiiätte mistä löytyy kaivinkoneita niin heittäkäää linkkejä sivustolle