Joo, tänks.
3 tankillista (=3 dl) oon nyt ajanut sisään ja tuntuu lähtevän todella makeesti vaikka vasta puolikaasulla ja sisäänajoasetuksissa. Siitä kun lähtee kiristämään, niin voi lähteä savu renkaista.. katotaan.
Mulla on nyt autossa (kuvasta poiketen) toi Kyoshon uudempi ja halvempi vaihdelaatikko $50 (kalliimpi malli $150) ja kytkinkello, ja hyvin tuntuu silläkin toimivan, mutta saapa nähdä kestääkö kun kierrokset alkaa nousta. Ruuvilukitetta piti vaan heittää laatikon säätöruuviin, eivät olleet laittaneet tehtaalla, joten meni heti pois kohiltaan. Jos toi on ok, niin sitten sitä voi suositella TR ja FW omistajille.
Itse asiassa syy miksi meni osat vaihtoon, johtuu siitä että ekan tankillisen jälkeen en tajunnut palauttaa mäntää ala-asentoon, ja kun moottori jäähtyi sehän tietenkin jämähti sylinteriputken sisään oikein kunnolla (hitto mikä moka!).
O.S. pilot shafti (vauhtipyörän akseli) tota parempaa laatikkoa varten meni siinä rytäkässä poikki, kun irrottelin mäntää hiustenkuivaajan avulla sylinteristä; ruuvilukitettakin oli sopivissa paikoissa joten akseliakaan ei tahtonut saada irti.
Oli siinä operaatiota, joten palautetaan nyt mieleen, että kun ajat sisään kisakonetta niin muista tarkistaa että mäntä on ala-asennossa ennen kuin moottori jäähtyy ekojen tankillisten jälkeen!
Onneksi homma nyt tuntuu pelaavan 8)