Jos siitä herataa sitten itku tai pieni vitutus niin se on ite valittu tietonen riksi, nyt kun se on sääntökirjassa.
Mutta juu ite en näe tossa mitään epäselvää. Ainut vaan, että mittari ei ole mauserissa vaan silmässä. Ja parempi niin juuri possunreikien käyttäjiä vastaan.
ps. Luovuta jo.
Mikä tietoinen riski.
Ei voi ottaa tietoista riskiä jos ei ole pienintäkään hajua siitä missäpäin se raja menee.
Ja siis miten ihmeessä se on possunreikien käyttäjiä vastaan jos kerta säännöt ei suoraan kiellä jotain?
Sillonhan nimenomaan possunreikää kaiveleva kaivelee ja tekee.
Ja miks tota M8 autoa jatkuvasti toitotetaan?
Mua ei vois vähempääkään kiinnostaa mikä ihmeen härveli siellä korin alla on.
Muutama viesti sitten selitin miksi tämä kyseinen sääntöpykälä on niin kummajainen...
Sääntö on vain puhtaasti katsastajan tulkinta, eikä silloin voida pitää tasapuolista ja selkeää linjaa... Ei sitten niin mitenkään.
Eihän ole sääntöä minkä mukaan linjausta seurataan.
Tää on just sama asia kuin... "puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä"
Jos sulla on corri autossa esim nyt sitten se M8 pohja keskidiffi ja kardaanit... Onko se auto rakennettu M8 vai rakennettu SC ????
Se on tulkinta kysymys...
Monen mielestä se on SC mihin on noi osat vaihdettu... Jonkun toisen mielestä se taas on M8 mihin on tungettu SC osaa...
Mä en oo hetkeäkään jauhanu että M8 autot pitäis sallia.
Oon ihmetelly vaan tota säännön säännöttömyyttä.
Ps: missä mun pitäis luovuttaa???
Pitäiskö mun todeta että toihan on ihan selkee ja yksinkertanen sääntöpykälä??
No mutta kun se ei sitä oikeesti ole niin en sillon myöskään niin totea.
Ihmettelen kyllä miksi sitä yritetään yksinkertaisen selkeäksi selittää... Kyllä varmasti jokainen joka asiaa edes vessassa käydessä sen pienen hetken miettii, huomaa että siinä on sääntö mitä ei osaa kisaajat seurata... koska siinä ei ole mitään suoraa sääntöä...
Eikä osaa katsastusmieskään seurata ohjeistusta... Kun ei sitä ole.
Eli helppoa ja yksinkertasta on katsastusmiehelle sallia kaikki... Kun ei kuitenkaan tiedä missä ihmeessä se raja menee.
Minä voin mielelläni ilmoittautua joihinkin corri kisoihin katsastajaks.
Jokainen joka sanoo tuon säännön olevan selkeä ja yksinkertainen ja joka omistaa edes yhden diydidyi osan, tulee huomaamaan kisapäivän aikana miten häilyvä ja tuo viiva oikein onkaan.