No auton saa ainakin paremmin pysymään renkaillaan kun laskee alustaa paljon...
Ja sitten tietenkin hiljennät ajonopeuden minimiin niin se ei lentele ympäriinsä :lol:
No ehkä parhaiten saa pysymään pystyssä tuolla alustan laskemisella.
Toinen vaihtoehto on lisäpainot, ite vääntelin 5mm lattaraudasta 3cm x 55cm pätkän sopivan muotoseks ja pulttasin pohjaan kiinni. Nyt voi asfaltillakin tulla vastaheittoilla mutkiin, ja loppu ne ylimääräiset keulimisetkin...nousee sopivasti vain 2-4cm pidosta riippuen.
Pikku miinuksena voin toki sanoo, et jarrutukseen pitää nyt varata 2/3 jos kiihdyttää 1/3 matkasta...siis jos suoraan kiihdyttää ja jarruutta.
Mut ainahan voi tulla nelipyöräluisussa mutkaan, ja ongelma poistuu. :mrgreen:
Nii ja ihan vakioon en tuota suosittele. Ite ajelen LB5000XL motilla ja 11.1V lipoilla, ja tuon parempaa keksintöä ei maailmasta voi enään löytyä! 8)
Voi kuulostaa uskomattomalle, et kiihtyy nopeemmin ku ennen.
Ja autoon palautui kätevästi ajo-ominaisuudet. Niitä kun ei käytännössä enään ollu lainkaan....ehkä hivenen vanhoissa muistoissa. :!:
"Keksinnön" tarkkaa painoa en ole mitannu, mut n.3.5Kg ajokunnossa.
(painopiste on ruksin kohdalla, eli renkaiden napojen tasolla)