Arvoisa Tohtori HOKE
Olen seurannut tätä keskustelua sen alkumetreistä saakka, mutta rohkenen esitää kysymykseni vasta nyt. Minua on pitkään vaivannut muutama asia, joihin kaipaisin kovasti valaistusta. Olen yrittänyt tutkia asioita internetistä ja tietosanakirjoista saamatta niihin kuitenkaan tyydyttävää vastausta. Myös useat eri alan asiantuntijat ovat antaneet asioistani lausuntoja, mutta minulla on silti sellainen tunne, että lopullinen arvoitus on yhä ratkaisematta. Näitä vastauksiasi lukiessani olen yhä vakuuttuneempi siitä, että tietämyksesi valtava spektri ja vastaustesi monimuotoisuus sekä runollisuus voisivat tuoda lopullisen rauhan tähän levottomaan sieluun. Siispä;
1) Voiko lähihoitaja olla etätöissä? Jos voi, niin kuinka kaukana?
2) Voiko sikalan rakentamiseen liittyvissä määräyksissä olla porsaanreikiä? Jos voi, niin miten ne tukitaan?
3) Miten on mahdollista, että päiväsaikaan puolikuuta katsoessa, siitä näkyy todellakin vain se puolikas ja lopusta näkyy läpi? Onko sittenkin niin, että kuu on kovera peili ja puheet pallojuustosta ovat olleet vaan kylmän sodan aikaista propagandaa?
4) Missä vaiheessa ihimisen perimään on tullut sängyllä pomppimisen geeni? Ja vielä haluaisin kysäistä, että miksi se esiintyy voimakkaimmin tuossa 3-6 vuoden iässä?
Olisin erittäin onnellinen, jos voisit antaa tyhjentävät ja perustellut vastaukset edellä esitettyihin kysymyksiin. Tämä antaisi sielulleni rauhan ja levoton mieleni pääsisi vihdoin siitä vuosien tuskasta ja piinasta, jota nämä ratkaisemattomat asiat ovat kylväneet.
Ystävällisin terveisin
Epätoivoinen Itä-Suomesta