Onhan se otettava imu ja pakoaukkosta tavaraa pois, mäntä esittää aika pientä osaa viritetyissä koneissa, vaikka sitä helmaa imupuolelta ottaisi, enemmän se imuaukon avartaminen vaikuttaa, mutta suuri osa on varmasti huuhtelukanavien avartamisella ja pakoaukolla, ne kun avarrat ja teet huolellisesti, niin pitäs lähtee, ja se tehoputki kanssa etsiä joka toimii sinun käytössä oikealla tavalla.
Toinen mikä auttaa vakiokoneessakin on puristusten nostaminen.
Vakio koneissa joissa on vakio 28mm kampiakseli, voi sen tiivisteen heittää v...n ja laittaa tiivistenauhan siihen korvikkeeksi, niin puristukset lisääntyy huomattavasti, silti ollaan turvallisilla vesillä sen suhteen, että tulppa ei tule männästä läpi, 0,5mm jää vieläkin squishiksi.
Putkillakin on omat luonteensa, mut varmasti yksi toimivimmista putkista autoon ku autoon on, ddm dominator.