Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 8  (Luettu 416536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 8
« Vastaus #750 : 26.06.06 - klo: 21.32 »
http://www.rcmart.com

Tuolta löytyy... Olen tuolta tilannut välillä osia, en siksi, että ne olisi siellä halvemmat, vaan siksi että olen välttämättä tarvinnut jotain osia Hyperiini. Nikolta saat varmasti halvemmalla kuin tuolta, mutta joskus ei pysty odottamaan... Tuollakin on kohtuulliset hinnat, tavaraa hyvin hyllyssä ja erittäin nopea palvelu ja toimitus. Tullinkin on aina kiertänyt...

Eli, jos Nikolta ei löydy, niin suosittelen tuota.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #751 : 26.06.06 - klo: 22.55 »
Tilaa tuolta mistä niin moni muukin, http://shop.the-border.nl/home.php Hollantilainen pulju niin ei tartte tullia jännittää. Tuonne on satoja eeroja uponnut kun kotimainen maahantuoja kärsii luottamus pulasta...  :|  Jos todella kiire on niin tämä Englantilainen kauppa toimii, http://www.jespares.com/catalog/index.php pari kertaa oon tilannu hyperin osia ja ekalla kerralla paketti mätkähti  postilaatikkoon 2 päivässä  :shock:  ja tokalla 3 päivässä. Miinuksena muutaman euron kalliimmat hinnat kuin borderilla.

Poissa lantimo

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #752 : 26.06.06 - klo: 22.56 »
Kiitos!  :D  Kohta voi saada taas pirssin kuntoon

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #753 : 01.07.06 - klo: 20.11 »
Lainaus käyttäjältä: "micsa"
Tilaa tuolta mistä niin moni muukin, http://shop.the-border.nl/home.php Hollantilainen pulju...

Mites tuolta tilatessa maksu hoituu? Entä onko postikulut suuret?
Autoton

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #754 : 02.07.06 - klo: 20.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Vege5"
Lainaus käyttäjältä: "micsa"
Tilaa tuolta mistä niin moni muukin, http://shop.the-border.nl/home.php Hollantilainen pulju...

Mites tuolta tilatessa maksu hoituu? Entä onko postikulut suuret?


Vähän oma-aloitteisuutta, tuolta sivuiltahan nuo tiedot selviää.

Halvimmillaan kuudella eurolla pitäis postikuluissa selvitä. Ja aina tavaran määrän ja painon lisääntyessä kohoavat postikulutkin aina 25euroon saakka ja maksu hoituu tilisiirrolla (ihan nettipankistakin) tai paypalilla.

Tuolta reilu tonnilla tavaraa tilanneena yhtä tilausta lukuunottamatta ovat kaikki tulleet n. viikon sisään tilaamisesta, mutta (ilmeisesti) TGP hukkasi yhden paketin tuossa viimevuoden joulukuussa, ja tuli vasta äskettäin, n. puoli vuotta myöhässä. Viivästyminen johtui byrokratian hitaista rattaista, Border lähetti selvityspyynnön kuljetusfirmalle, joka lähetti sen eteenpäin suomen postille joka sen minulle, minun oli allekirjoitettava paperi, jossa vakuutin etten ole saanut em. firmasta em. pakettia, ja sitten kirje matkasi varmaan saman reissun takaisin. Ei selvinnyt kenen syy, mutta heti kirjeen saavuttua takaisin hollantiin, oli lähetti oventakana 4 päivän päästä. Olisihan tuon voinut hoitaa fiksumminkin, esim. lähettää heti uusi paketti perään ja jäädä odottamaan tuota virallista ilmoitusta myöhempään. Itse en kuitenkaan pystynyt vaikuttamaan tuohon mitenkään, kun en viitsinyt tilata uutta pakettiakaan ja ilmoitin heti kun oli kulunut n. 2 viikkoa ensimmäisestä oletetusta paketin saapumisesta.

 - Hount

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #755 : 02.07.06 - klo: 22.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Vähän oma-aloitteisuutta, tuolta sivuiltahan nuo tiedot selviää.

Joo  :oops: . Mutta kiitos kun viitsit vastata kuitenkin. Meikäläisellä tuo englannin kieli kun ei vahvinta alaa ole, niin eipähän ainakaan jää epäselväksi.
Eiköhän tuolta tule ainakin joskus tilattua. Kun alkaa kotimaan toimitusajat kohta kiristää pinnaa :evil: .
Autoton

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #756 : 02.07.06 - klo: 23.46 »
Lainaus käyttäjältä: "lantimo"
Mistähän noihin Hobaoihin saa muualta osia, kuin Sanderssonalta? Ja yleensäkin passaako muun merkin osat hyper seiskaan, esim. ofnan?
Alkaa ottaan otsalohkoon tuo sanderssonan hyvä varaosapalvelu täällä pohjosessa päin :evil: . Yritetty monella puhelimella soittaa kyseisen liikkeen puhelimeen, välillä varattua välillä lyödään luuri korvaan ja ikinä ei vastata. Viimeksi kun sain varaosamyyjän puhelimen päähän ja varaosat tilattua noin kaksi viikkoa sitten, myyjä tuumasi että tavarat löytyy hyllystä mutta ei ne ole tänne asti vielä tulleet.
Ostin aikanaan tän hyperin juuri sen takia, kun täällä toitotetaan hyvää varaosasaatavuutta. Mikähän se muiden varaosasaatavuus on jos Hobaolla on näin seppeestä?
Jokohan ton auton sais talveksi kuntoon?? :?:



Olen ollut lomalla ja nyt Italiassa kisaamassa Josen kanssa. En vastaa ulkomailla jos en tiedä ketä soittaa koska se on melko kallista ja lomalla kun olen niin olen lomalla. Lisäsi en vastaa kuuden jälkeen muuta kuin sähköposteihin jos olen koneen äärellä. Joskus myös on ruuhkaa tilauksien kanssa kuten esim edellisviikolla. Yksi päivä aikaa lähettää monta osatilausta ja etsiä kaikki nippelit ja nappelit.

Hoidetaan siis kun tulen takaisin myöhästyneet lähetykset henk. koht. (ei foorumilla) ja laitetaan jotain ekstraa mukaan.

Varaosasysteemi paranee nyt huomattavasti sillä tämä autotallikaupan mittavuus on vähän nyt ylittänyt autotallin rajat, elikkä uudet tilat tulee Turkuun Eerikinkadulle. Varasto/kauppa samaan apajaan. Voi tulla myös hakemaan osia sieltä. Tarkoitus on saada osat ja tarvikkeet mahdollisimman hyvin esille.


Sitten kisaraportaasia:

Monsummano kisa Italiassa:

Jose kaikkien rundien TQ, Semin voitto ja koko kisan voitto. Samuele Lenzi Kyosho/Boss kakkonen. Kova jätkä tää Lenzikin.

Juuri tultiin ilalliselta Lenzin perheen kanssa. Mukavaa porukkaa nää Italiaanot. Houkuteltiin Lenziä Vantaan PM:iinkin. Vaikutti tosi kiinostuneelta kuten yksi toinenkin Italialainen.

Huomenna onkin sitten mielenkiintoinen päivä. Lähdetään aamulla Samun kanssa vähän vierailemaan valmistajilla. Hyvä lähteä seikkailemaan paikallisen kanssa. Opas osaa toivottavasti hommansa :) Vieraillaan GRP:llä, CMB:llä ja Novarossilla. Katsotaan mitä kaikkea jännää siellä tapahtuu ;) Keskiviikkona olen taas rivissä ja ensi viikonloppuna sitten ajellaan Ulvilassa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #757 : 05.07.06 - klo: 13.10 »
Uskomattomia paikkoja noi tehtaat. Erityisesti Novarossi on käsittämättömän iso tehdas. Jos joku sanoo että tehtaalla menee huonosti niin ei tiedä mitään näistä hommista. Vaikka Novarossin omaa pataa ei paljoa näy niin RB:n pannua näytti tulevan liukuhihnalla.

Puhuttiin muuten sitten pari yllätyskuskia PM:kisoihin ;) Katsokaa itse ketä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Heering80

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #758 : 13.07.06 - klo: 07.21 »
Heh, tulipahan hieman hintaa pakoputken kiinnitysraudalle kun tilasin tuolta Borderista. Rauta 2,8€, posti 7€ ja pankin käsittelykulut 36€ :D Tilaus oli vielä koemielessä tehty kun nikolta on tulossa vastaava nippeli. Jos hollannista tulee ennen turkua, niin alan lopullisesti boikotoimaan sanderssonaa.

No, elämä on... Ens kerran ehkä tajuun käyttää PayPallia.

Maksaisin mielelläni Nikollekin hieman korkeempia hintoja JOS vain osat joskus saisi NOPEASTI!!! Varastointi maksaa, muttei niin paljon ettei sitä voisi hintoihin leipoa.

Jos kerran pitää puljua pystyssä, niin luulis huolehtivan lähetyksistä vaikka itse jossain ulkomailla lomaileekin.

PoisonHeart

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #759 : 13.07.06 - klo: 19.07 »
Mulle tuli Sanderssonilta n. viikossa iskarit... ja pakkaus oli aika naurettava kun kävin postista hakemassa. Siinä paketissa kuvana oli paistettua kanan rinta filettä ja siinä luki kaikki tuote selostukset.. :lol:  :lol:  Erikoinen tapa säästää pakkaus kuluissa... :lol:

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #760 : 13.07.06 - klo: 22.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Heering80"
Heh, tulipahan hieman hintaa pakoputken kiinnitysraudalle kun tilasin tuolta Borderista. Rauta 2,8€, posti 7€ ja pankin käsittelykulut 36€ :D Tilaus oli vielä koemielessä tehty kun nikolta on tulossa vastaava nippeli. Jos hollannista tulee ennen turkua, niin alan lopullisesti boikotoimaan sanderssonaa.

No, elämä on... Ens kerran ehkä tajuun käyttää PayPallia.

Maksaisin mielelläni Nikollekin hieman korkeempia hintoja JOS vain osat joskus saisi NOPEASTI!!! Varastointi maksaa, muttei niin paljon ettei sitä voisi hintoihin leipoa.

Jos kerran pitää puljua pystyssä, niin luulis huolehtivan lähetyksistä vaikka itse jossain ulkomailla lomaileekin.



Hanki ihmeessa solo tunnarit jos ei vielä ole, ei maksa siirrot mitään ainakaan minulla nordeassa.

Poissa Heering80

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #761 : 13.07.06 - klo: 23.43 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Hanki ihmeessa solo tunnarit jos ei vielä ole, ei maksa siirrot mitään ainakaan minulla nordeassa.


Hmm... Sololla maksoin, ja tuo oli lopputulos. Kysäsin vielä kassaneiti-ystävättäreltäni, joka vahvisti ulkomaansiirtojen maksavan hunajaa.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #762 : 13.07.06 - klo: 23.56 »
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #763 : 15.07.06 - klo: 21.57 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Mulle tuli Sanderssonilta n. viikossa iskarit... ja pakkaus oli aika naurettava kun kävin postista hakemassa. Siinä paketissa kuvana oli paistettua kanan rinta filettä ja siinä luki kaikki tuote selostukset.. :lol:  :lol:  Erikoinen tapa säästää pakkaus kuluissa... :lol:


vois melkeen sanoo et toi on ihan yleinen tapa "pienemmissä" firmoissa.
onko sillä osien käyttäjälle väliä minkälaisessa paketissa ne tulee kunhan vaan ei oo 3€ pakkauskuluja...  jokainen voi aatella ite ennen kuin...
Racers Group Finland Team

PoisonHeart

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #764 : 15.07.06 - klo: 22.07 »
No vitsinähän tuo oli mutta taas vedetään punttia siitä. :lol:

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
HoBao Hyper 8
« Vastaus #765 : 15.07.06 - klo: 22.08 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Mulle tuli Sanderssonilta n. viikossa iskarit... ja pakkaus oli aika naurettava kun kävin postista hakemassa. Siinä paketissa kuvana oli paistettua kanan rinta filettä ja siinä luki kaikki tuote selostukset.. :lol:  :lol:  Erikoinen tapa säästää pakkaus kuluissa... :lol:


iskarit maksoi 26 euroa? Jos ne olisi pakattu kuplamuovipussiin, mikä maksaa n. 3 euroa, olisi paketin hinta yli 10% tuotteen myyntihinnasta.

PoisonHeart

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #766 : 15.07.06 - klo: 22.11 »
Edelleenkin vitsinä'!!!!!! perke*e kun ei saa olla rauhassa, kun joku jo imee pippureita persiiseensä. TÄmäkin oli vitsi! :P

PoisonHeart

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #767 : 15.07.06 - klo: 22.12 »
Edelleenkin vitsinä'!!!!!! perke*e kun ei saa olla rauhassa, kun joku jo imee pippureita persiiseensä. TÄmäkin oli vitsi! :P

Poissa sammy

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #768 : 16.07.06 - klo: 10.55 »
Kuplamuovikirjekuoria tuhansittain lähettäneenä totean käytetyssä kanapakkauksessa lähettämisen viisaaksi ja luontoystävälliseksi toiminnaksi.

rispektit siitä sanderssonalle!

ja poisonille terkkuja: STUF ja PFFT OT
"On muitakin autoja kuin se mitä Aku Ankan takakannessa mainostetaan" pröhhöh

Poissa sammy

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #769 : 16.07.06 - klo: 10.57 »
voi sentään ;)
"On muitakin autoja kuin se mitä Aku Ankan takakannessa mainostetaan" pröhhöh

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #770 : 16.07.06 - klo: 19.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Heering80"
Heh, tulipahan hieman hintaa pakoputken kiinnitysraudalle kun tilasin tuolta Borderista. Rauta 2,8€, posti 7€ ja pankin käsittelykulut 36€ :D


Eh :D mä ainakin kaikki tilaukset maksanut ihan ilman käsittelykuluja.. GG

 - Hount

Poissa MikaelY

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #771 : 24.07.06 - klo: 10.49 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.10.14 - klo: 11.07 kirjoittanut MikaelY »

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
HoBao Hyper 8
« Vastaus #772 : 24.07.06 - klo: 11.37 »
Lainaus käyttäjältä: "MikaelY"
Uusi hyper 8 kuski liikenteessä.


Lainaus käyttäjältä: "MikaelY"
Nyt olis kohta tulossa XB8R taloon joten tarvitaan setuppia erityisesti JYrkkälän radalla toimivaksi todettua.
Auto tulee ensi viikolla ja pitäisi tietää että mitä litkuja hankitaan.


Hommasit sitten kaksi autoa  :?:   :shock:

Poissa MikaelY

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #773 : 24.07.06 - klo: 13.21 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.10.14 - klo: 11.07 kirjoittanut MikaelY »

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
HoBao Hyper 8
« Vastaus #774 : 24.07.06 - klo: 13.48 »
Lainaus käyttäjältä: "MikaelY"
Ei vaan totesin et R on huonompi kuin hyper 8 joten ostinkin 8


Et ole tainut edes XB8R pitää kädessä joten aika rohkea lausunto...   ..tosin pitäähän ~150€ lisähinnalla jotain parempaa saadakkin ;)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #775 : 24.07.06 - klo: 15.12 »
Muahahaha  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #776 : 24.07.06 - klo: 19.06 »
Meni aika putkeen ROAR kisat valloissa Hobaon osalta:

1. Ryan Maifield - TTR/LRP
2. Taylor James - Jammin/OS
3. Mark Pavidis - Kyosho/OS
4. Adam Drake - Losi/Drake
5. Ryan Cavalieri - Kyosho/Orion
6. Josh Wheeler - XRAY/WERKS
7. Travis Amezcua - Losi/Sirio
8. Jared Tebo - Ky'donnell/O'Donnell
9. Cody King - Kyosho/Orion
10. Kyle Skidmore - TTR/OS
11. Jason Ashton - CEN/SH
12. Matt Gosch - Jammin/WERKS
13. Chad Bradley - Jammin/OS
14. Scott Hughes - Mugen/OS
15. Richard Saxton - TTR/O'Donnell

Siellä ei sit herrat Degani ja Kortz viihtyneet, vai?

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 8
« Vastaus #777 : 24.07.06 - klo: 21.29 »
No ei kyoshokaan voittanut niin turha sun on leveillä. Varsinkin kun aina äänestät kun joku menee Kyosho topikkiin kirjoittamaan että Kyosho on ylihinnoiteltu vessa. Mut jatka vaan ruotsin kyoshokuskien rahoittamista ja tule tutustumaan heihin PM kisoissa.... 8)
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #778 : 24.07.06 - klo: 21.35 »
Lainaus
Travis Amezcua won all 4 rounds of qualifying with the new Losi 8ight buggy, but flamed out in the main a few times.


Ei muuten hurrien Kyosho-gurut tulekaan näyttämään setuppei Vaasan sähkörimpulakisoihin .. höh.

No, mutta asiaan, onnittelut JQ ja Hobao SM:stä.
---

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 8
« Vastaus #779 : 24.07.06 - klo: 21.40 »
Kiitos

Ei ruotsissa varmaan edes ajeta sähkökrossia enää
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net