Kirjoittaja Aihe: JariV:n projekteja  (Luettu 346491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Täältä löytyy welderi, puikko, tig ja mig/ maggi onnistuu. Jos jari tilausta kertyy leilummasti  :wink:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
No helkutti vieköön mä oon ihan kyllä pihalla jos sieltä alkaa tulemaan lisää tilauksia.

Kun mä tuolla ulkomaan foorumilla vastasin kyssäreihin että paljonko maksaa jos tekisin kopioita tosta ja laittelin törkeitä hintoja. Ei tuntunu yksityisviesteissä paljookaan hinta haittaavan...

Ja kun kustomina tekee niin tästä laitteesta on helppo pistää vielä paremmaks ja hurjemmaks vai miltä kuulostas suunnilleen samanlainen laite mutta 250cc 2-T crossipyörän koneella ja nelivaihteisella automaatilla. Ja lisätään vielä että josko sen tekis nelivedoksi samalla. Tollaselle paketille tulis hintaa yli 20t Eur myytäessä...
Just joo.

Poissa rampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kuulostaa erittäin hyvälle, mut vaihteiden hyödyntäminen vaatisi jo 1:1 autolla perässä ajamista tai kunnon rata olosuhteet. Mutta ei epäilystäkään, etteikö porukka alkais noita tilailemaan ja varsinkin siellä öljysheikki maissa!
HPI Baja 5b SS 30,5cc rear VRC, levyjarrut.
HPI Baja 5t 29cc dominator v1, levyjarrut.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tossahan on sulle hyvä sivubisnes normaalin työn ohella! Alat tekemään liukuhihna menetelmällä autoja ja osia niin oot joku päivä vielä rikas..  :lol:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Taitais normiduunit jäädä, jos pääsis enempi tekemään 20k€ rc-autoja, ainakin multa jäis heti!
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Joo,

kyllä mä nyt tässä kuitenkin jonkin aikaa nyt hieman rauhottelen tilannetta omalta osaltani. Tarkottaa sitä että toi HPI:n tekele ja noi aftermarket-osat on saatava toisiinsa kiinni ja sitten katella millasii juttuja tolle Baja 5b SS:lle sit vois tehä.

Sikäli kun sitten jossain välissä taas innostun alottamaan uuden ison vehkeen niin kyllähän mä sen taas tänne tuupin nähtäville. Onhan mulla jo ohjainkin sitä varten ja 6 kpl takuukorjattuja uusilla sisuskaluilla olevaa Tonegawa-Seikoa. Ne mitä tuli tuhottua sähkötestauksissa tuli täysin uusittuna Japanista takas. Ja olis mulle jo periaatteessa kaikki tarvittavat runko-osatkin jotta vois tehä tollasen samanlaisen ku edellinen oli... mut antaas ny kattoo hetki toistaseks.
Just joo.

Poissa rampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Juu ja kannattaa seuraavaan laitteeseen lisätä alumiinin ja mahdollisesti hiilikuidun osuutta. Ja ehkä alumiinista koneistetut tukivarret irroitettavilla säätö ja kiinnityspaloilla.
HPI Baja 5b SS 30,5cc rear VRC, levyjarrut.
HPI Baja 5t 29cc dominator v1, levyjarrut.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Just joo.

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Tolla kaverilla on sitä rahaa näköjään kun kattelee noita autoja :D

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Joo,

kyllä mä nyt tässä kuitenkin jonkin aikaa nyt hieman rauhottelen tilannetta omalta osaltani. Tarkottaa sitä että toi HPI:n tekele ja noi aftermarket-osat on saatava toisiinsa kiinni ja sitten katella millasii juttuja tolle Baja 5b SS:lle sit vois tehä.

Sikäli kun sitten jossain välissä taas innostun alottamaan uuden ison vehkeen niin kyllähän mä sen taas tänne tuupin nähtäville. Onhan mulla jo ohjainkin sitä varten ja 6 kpl takuukorjattuja uusilla sisuskaluilla olevaa Tonegawa-Seikoa. Ne mitä tuli tuhottua sähkötestauksissa tuli täysin uusittuna Japanista takas. Ja olis mulle jo periaatteessa kaikki tarvittavat runko-osatkin jotta vois tehä tollasen samanlaisen ku edellinen oli... mut antaas ny kattoo hetki toistaseks.
No tuota mun mielestä sun ei kannata rauhottua yhtään vaan alat ettimään jotain paikkaa missä aloitat sarjatyön. Tähän aikaan saa paljon halpaa työvoimaa tekemään tollasia, kun rahaa alkaa löytyy niin pikkuhiljaa alat kehittelee vaikka 250 crossi nelari automaatti lootalla samanlaiseen runkoon.

Jos et nopeasti toimi niin joku kinkki tehdas varastaa sun idean ja sinne sun miljoonat menevät. Sen verran olen katellut tuota bisnes toimintaa että tämä ei voi mennä syteen ja saveen. Ensimmäiseks hakisin patentin vaikka pankkilainalla  :wink:

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Mahtaa olla lentäjä ammatiltaan...

"Saudi aviation club"
"Aircraft runway"

Oma unelma-ammattini myöskin, jos sattuis pääsee!

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Menee hiukan offin puolelle mutta tuolla yhdellä foorumilla sanoi ammatikseen näyttelijä...tiedä sitten oliko vitsi vai ei. Mutta jos olet vaikka joku öljysheikki(tai sellaisen lapsi) niin kai sitä voi sen jälkeen olla ammatiltaan vaikka lentäjä, näyttelijä ja kilpa-ajaja yms...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyllä sen ymmärtää että sitä kovin moni myönnä kaikkien kuullen olevansa arabiemiraatti-multimiljoonäärin poika, vaikka sellainen olisikin. Mutta hieno kokoelma uudella omistajalla, HPI baja näyttää pieneltä tuon vieressä :grin: .
- Tapsa

Poissa janne.g82

  • Jäsen
    • Profiili
onkos tästä taide teoksesta kuulunut mitään?
yokomo b-max  kyosho kanai3 kyosho777wc

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Sulttaani osti vehkeelle spottivalovitriinin ja laitto sen sinne. Ei oo ajanu metriikään, kerran vaan käynnistäny. Pahh...

Sikaa sen vehkeen olis pitäny saada.  :angry:
Just joo.

Poissa janne.g82

  • Jäsen
    • Profiili
sitä varten se varmasti alkujaperin tehtiin :grin: noh jos joskus nähtäisiin vielä saman tapainen kulkupeli,samalta valmistajalta :wink:
yokomo b-max  kyosho kanai3 kyosho777wc

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Tiedä häntä... ei osaa sanoo :grin:
Just joo.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Sulttaani osti vehkeelle spottivalovitriinin ja laitto sen sinne. Ei oo ajanu metriikään, kerran vaan käynnistäny. Pahh...

Sikaa sen vehkeen olis pitäny saada.  :angry:

Näiden tietojen pohjalta sikaa vois antaa sille sultaanille..
Flying Calacucco

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Hei peitsamo,

kuka se heppu olikaan Model Expossa siinä meidän tiskillä sen dynamometrinsä kanssa?
Just joo.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Löytyy tältä foorumilta nimimerkillä Buttenmaister.
Flying Calacucco

Poissa vaizki

  • Jäsen
    • Profiili
Sikaa sen vehkeen olis pitäny saada.  :angry:

Näiden tietojen pohjalta sikaa vois antaa sille sultaanille..

Vai sikaa Saudi-Arabiaan.. joku paikallinen uskonnollinen poliisi voisi hermostua tuosta  :grin:

Vaan juuri äsken tämän ketjun lukeneena, onpa hieno peli ja todella sääli jos tästä ei nähdä kunnon hyppyvideoita aavikolla  :undecided: Saudeissa käyneenä voin vahvistaa että siellä on riittävän kokoinen hiekkakuoppa (eipä siellä sitten paljon muuta olekaan paitsi rahaa).

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Nonni, sitten olis hyperissä nelari kiinni. Mutta nyt se ei halua pysyä käynnissä, jonkin näkönen kaasuttelu kyl toimii mutta pienen ajan päästä sammuu. Tarvitseeko tämä polttoaine pumpun? Kun tankki ei ole samassa linjassa kuin kaasutin, se on koneen vieressä alempana eikä saa välttämättä kunnolla ainetta? Pari päivää jo tapellut kaikkien säätöjen kanssa.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Mitäs moottorinvalmistaja sanoo pumppuaiheesta? Onko lontoonkieliset saitit luettu hakusanoineen läpi?
Just joo.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Onhan tankki paineistettu kuitenkin?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Se on super-customin nelari. Siitä ei paljon tietoa löytynyt mutta ossin koneista olen lukenut niitä manuaaleja. Yhdessä ainakin sanottiin että tankki pitää olla samalla linjalla kuin neulaventtiili, vain senkin takia että käynnistys helpottuisi siinä on pumppu. Muissa ossin pumppu koneissa ei paljon siitä puheltu. Letkut vaan oikein.

Noo tankin paineistuksesta niin siitä tulee vaan letku äänäristä tankkiin.

Lennokki puolelta en oikee löytänyt mitään. Kai se sit vaan on päivänselvää niille miten se toimii  :roll:

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
No kokeile ensin paineistamista ja jos ei toimi niin sit laitat pumpun.
Just joo.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Miten tankki paineistetaan?

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Nappaan pakoputkelta tankinkorkkiin tulevan letkun irti pakoputken päästä ja puhallat siihen. Pidät samalla kaasarin luistia hieman auki ja katot että aine nousee kaasariin saakka varmasti. Sit letku takas kiinni ja käyntiin. Jos jää käymään ookoo ja pystyt alkaa ajamaan sillä ookoo niin silloin et tartte polttoainepumppua mut jos sammuu nopeesti eikä lähe muulla ku samat temput tekemällä uudestaan niin sit tarttet pumpun.
Just joo.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
No tuota joo totakin temppuu olen tehny. Kyl se pumpun sitten vaan vaatii kun otin hobaon oman tankin ja laitin sen kaasarin tasolle, sitten kyllä jaksoi tyhjäkäyntiä. Täytyypi sitten hommata se pumppu.

Poissa Tukez

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä kone sulla on käytössä?