Täälläkin Hyper7 väistyi Hyper 8.5 tieltä, samalla päivittyi sähköt kun noita MMM paloi pari kappaletta.
Nopariksi tuli MGM TMM 16026, ero mambaan on ihan uskomaton, niin tehojen kuin ajettavuuden kannalta, toivotaan vielä että tää kestää ehjänä.
Koneena Neu 1717 ja akkuna toistaiseksi väsynyt 5S.
Tuli tänään testattu noita XTM laparenkaita ekaa kertaa lumella, hiekkamontulla noilla kesällä kävin ja ne osoittautui todella hyviksi renkaiksi pehmeälle hiekalle.
Toimivat myös lumessa hyvin, täytyy sanoa että tähän asti paras rengas mitä olen talvella ajanut, toimii paremmin kun monstereiden maxxpadlet yms. näillä auto kääntyy, eikä keula luista karkuun mutkissa, jarru pitoja ei kauheasti ole muttei ei häirinnyt kun auto muuten toimi niin hyvin noiden kanssa.
Kiinnostavan olonen kapistuo sulla, 1717 koneessa pitäis ainakin olla voimaa melkosesti, varmasti voimaa riittää. Onkos tuo 1717 jo paksumpi kun 40-42mm? Nuo laparenkaat on kyll mielenkiintoinen kokeiltava, pystyisitkös ottamaan videoita ajeluista joku kerta+
Itellä oli joskus 4-5vuotta sitten MGM nopari, mutta sen yhtäkkiä annettua savut pihalle ja MGM suhtautuminen korjaukseen/takuu asiointiin oli niin huonolla kantilla päätin jättää koko firman. Ja näin ollen kun 2vuotta sitten 6s hommat alkoi niin Hobbywing ezrun 150A tuli hoitamaan 6s ajoja ja toimikin hienosti tuohon syksyyn asti jolloin savut karkas. Nyt ostin sitten MMM kokeeksi miten tuo pärjäisi 6s:n kanssa, ainakin kaverilla pelaillut hyvin Fluxeissa. Mut videoita kyll mielellään kattelisin tosta laitteesta jos sellasia saat otettua :)
Jukis, Mielenkiintonen projekti vääntää itse tuo pohjalevy, itsekkin joskus vähän aikaa harkitsin mutta jätin sikseen alumiinin vaikean saatavuuden ja hinnan takia. Muutenkaan kun ei ole kun perus pylväsporakoneet ja isot kolkot kanttaus koneet niin parempi jättää ehkä pohjalevy Ofnan tekemäksi :) 4s:lläkö oli tarkotus ajella?
Mmmm pitääkin joskus koittaa noita eurorc:n renkaita. Prolinen badlandsit on kyllä antanu kovan kuvan laadustaan, monet renkaat on räjähdelly vähän reilummassa käsittelyssä 6s:llä, mutta badlanssit ei osottanu mitään sen tapaista. Erittäin kova kumiseos mielestäni ja sitkeä kumi, toivottavasti kesällä näyttävät kestävyyttään yhtä hyvin terävällä soralla.
-------------------------------------------------------------------------------
Omaan autoon saapuili kaikkea pientä ja pitäisi vaihtaa badlandsi renkaille, AKAn vanteet kun nuo halppikset halkesivat pakkasilla. Savöx SC-1258TG 12kg/0.085sek servo tuli ohjaukseen voi kyllä olla että tulee vasta keväällä pistettyä nokalle, jos tuol lumessa kylpee niin ei sitten heti hajois toi uus servo :) Kiinaservo jatkakooon ohjauksessa ja pakissa varalla kesällä :) Iskariöljyä ja diffiöljyä tuli kans koko arsenaali että pystyy hieman hakemaan asetuksia kesällä. Vielä pitäisi varmaan jossain välissä ostella nivelkardaanit.