Kirjoittaja Aihe: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck  (Luettu 269785 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.


Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #271 : 20.05.12 - klo: 16.40 »
Täältä saa melko hyvään hintaan
http://www.rcmodellbau24.com/shop/RC-Cars/RC-Cars-Elektro/RC-Cars-Offroad/Short-Course-Truck:::41_169_191_296.html

Halvin päälle 400e, aika paljon mulle. Mitä ootte ite maksanu valmiista paketista?
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #272 : 20.05.12 - klo: 17.46 »
Kun sain ton takadiffin kuosiin niin pääsin sen avaamaan heti uudelleen kun tuli tehtyä törmäystestiä 1/8 krossarin kanssa. Saranatappi ei vääntynyt mutta nuo pidekeraudat olen oikonut jo muutaman kerran. Pitäis varmaan tilata se Tuningkitti jossa vaan tulee mulle turhaa osaa mukana. Olisko kellään tarvetta hiilikuitutorneille, aluiskarinhatuille ja muttereille sekä alutakahubeille? Erikseen ostettuna noi saratapin kannakkeet maksavat 2/3 tuon kitin hinnasta.



Nopari muuten irtosi teipistään tuossa iskussa mutta ei edes konkat hajonneet. Nyt siirsin konkkajonon toiselle puolelle noppaa parempaan jemmaan.

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #273 : 20.05.12 - klo: 18.32 »
Te meinasitte kittinä, kannattaakse hommata semmosena sitten?
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #274 : 21.05.12 - klo: 18.50 »
Mulla on tullut ihan vakio diffissäkin sama ongelma, eli kun sen lyö kasaan, niin tuloksena lukkoperä.
Samaa vikaa on ollut kaverinkin losissa. Yleensä pikkurattaat eivät ole menneet ihan kotelon pohjaan ja kun kannen ruuvaa kiinni tulee diffistä liian tiukka paketti. Sama ilmiö jos pikkurattaat ei ole ihan diffikotelon reunassa kiinni. Sun kuvassa tuo välys näyttää suurelta, mutta voi johtua äärimmäisen hyvästä kuvasta.

Komppaan Isoa Karhua asiassa:
Mulla on kokemusta diffien kanssa räpeltämisestä, kun kehittelin sitä tiivistettä.

Joskus rattaat eivät mene aivan pohjaan asti koska tappi menee hieman vinoon ja jää jumiin, yms. Silloin kannen kiinittäminen tosiaan aiheuttaa rattaiden lukkiutumisen.

Silikonilla kyllästytellä tiivisteellä laitan kannen hyvin kevyesti kiinni. Pyrin aina siihen, etteivät hampaiden liikkeistä tuntuisi nykäisyä outdriveissä.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa Johan_L

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #275 : 21.05.12 - klo: 20.41 »
Täältä saa melko hyvään hintaan
http://www.rcmodellbau24.com/shop/RC-Cars/RC-Cars-Elektro/RC-Cars-Offroad/Short-Course-Truck:::41_169_191_296.html

Halvin päälle 400e, aika paljon mulle. Mitä ootte ite maksanu valmiista paketista?

Kyllänuo Losit tuon verran maksaa. Ne täällä aikaisemmin mainitut hinnat ovat siis pelkkä kitti, sähköt tulee sen päälle. Jos uuden nelkku-Losin sähköineen haluat niin en usko että löydät halvemmalla kun tuo linkitetty saksankauppa. En myöskään usko että saat kitin + noparin + moottorin + servon + radiot alle 400€ mistään
E-TMK UA

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #276 : 21.05.12 - klo: 22.16 »
Okei, kiitti teille vastanneille.
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #277 : 21.05.12 - klo: 22.21 »
Oisko jollain nopiasti nakata täydellistä jollain saviradalla testattua alustasetuppia (iskarit + niiden paikat tukivarsissa ja iskaritorneissa). Huomenna pääsee kokeileen ekaa kertaa pirssiä paketista repastuna ja ois mielenkiintoista tietää mihin suuntaan seuraavalle kerralle säätää auton. Mielellään myös diffisetupit jos sais niin ois kova juttu.

Sähköiksi tuli skyrc 4pole 4000kv shortcourse kone ja trackstar 100A säädin. Ainakaan vielä ei vakuuta tasan yhtään tuo moottori, entiset kiinan KD kannut oli sata kertaa terävemmän tuntusia.

Muutoin kyllä jämäkän olonen pirssi, epäilen kuitenki että pohjalevy on itelläki mutkilla parin testipäivän jälkeen kun aletaan triplaamaan  :grin:





..oman auton tilasin saksan ebaystä, hintaa posteineen oli 270e.


Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #278 : 22.05.12 - klo: 18.33 »
Auton pakettisäädöt ovat yllättävän hyvät ulkokäyttöön. Samaten renkaat toimivat savella mukavasti.
Maavaran kun säädät kohdalleen, niin aika hyvä setuppi on.

Unohtui tietysti mainita, että diffit kannattaa avata ennen ensimmäistäkään ajoa ja vaihtaa silikoniöljyt rasvan tilalle. Siten se lähtee helpommin pois. Diffiöljyistä löytyy läppää tästä ketjusta jo aiemmin.

Poissa samp-pa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #279 : 31.05.12 - klo: 23.39 »
Ulkoradoille siirtymisen myötä on etu- ja takapuskureita alkanut rikkoutumaan turhan kovaa tahtia, onko jotain kikkakolmosia tai omia patentteja, joilla puskureiden elinikää voisi pidentää? Yksi ratkaisu olisi tietysti ajamaan opettelu, mutta se voi tässä tapauksessa olla toivoton urakka  :wink: Parantaisiko keittäminen osien kestävyyttä?

RPM:n etupuskuria kokeilin, mutta se tuntui kestävän jopa huonommin kuin alkuperäinen osa. Se toimi myös skid plate:na, joten saadakseen etupäähän saman maavaran kuin alkuperäisellä puskurilla piti keulaa nostaa useampi milli ylöspäin. 

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #280 : 01.06.12 - klo: 10.53 »
Mulla on etupukurissa kolme kaasuletkun pätkää siinä soikeassa kolossa nippareitten kanssa kiinni. Tekee tosta puskurista paljon kestävämmän, toi kikka taisi alunperin olla Hazardilta. Ei ole etupuskuria tarvinnut vaihtaa vielä noitten letkunpätkien ansiosta.

Takapuskurista hajoaa aina ensin samat kiinnityspisteet. Sabesta sain vinkin että jättää niiden ruuvit pois suosiolla ja korvaa nippareilla niin puskuri joustaa paremmin eikä mene ihan niin helposti rikki.

Toi keittäminen vois olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Mulla on uus takapuskuri mikä tarttis laittaa paikalleen kun nykyinen on ihan palasina.

Voisin tota keittämistä kokeilla ton uuden puskurin kanssa, onko jollain vinkkiä kuin kauan kauan tollasta pitää keittää jotta sillä on vaikutusta ?

Millasilla diffiöljyillä porukka on muuten lähdössä kesäkauteen ?
Mulla on nyt 5-7-3 mut diffiremppa tulossa niin aattelin laitella joko 7-5-3 tai 5-5-3.
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #281 : 01.06.12 - klo: 15.09 »
Askartelin aikani kuluksi setupsheetin joka oli käytössä Vantaan SC-kisassa.

http://thompsoni.1g.fi/kuvat/RC/SCsummercup2012/LOSI_vantaa.pdf

Poissa Voima_K

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #282 : 02.06.12 - klo: 08.22 »
Hei,

Tilasin nelkku Losin Saksanmaalta ja jenkeistä ison kasan kaikkea tarpeellista lisähilua. Tämä on ensimmäinen rc-autoni, joten pieni jeesi moottori/nopari -osastolta olisi suotavaa. Olen selannut päänsärkyyn asti näitä kirjoituksia ja koittanut selvittää mitä kannattaisi tilata. Hyviä ehdotuksiakin tuolla on, mutta kaikista on hetken aikaa ja en tiedä kuinka nopeasti nämä kehittyvät niin ajattelin heittää ilmoille seuraavanlaisen kysymyksen. Mikäli nyt ostaisit uutta moottoria/noparia Losiisi niin minkä valitsisit?

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #283 : 02.06.12 - klo: 09.17 »
Tekin pro4 ja C130250 CS-Rocket Competition Modified CX 120A
Eiköhän noilla pärjää
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa samp-pa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #284 : 02.06.12 - klo: 14.11 »
Voisin tota keittämistä kokeilla ton uuden puskurin kanssa, onko jollain vinkkiä kuin kauan kauan tollasta pitää keittää jotta sillä on vaikutusta ?

Puolen tunnin keittämisellä tuli jonkun verran joustavuutta lisää, hankala sanoa onko tuolla kestävyyden kannalta merkitystä. Takapuskurin kasaaminen nippusiteellä ja täytteen lisääminen etupäähän vaikuttaa noiden rikkoutuneiden puskurien perusteella hyvältä ratkaisulta, kaikki takapuskurit on rikkoutuneet ruuvien kohdalta.


Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #285 : 02.06.12 - klo: 19.35 »
Jos haluaa lisää kestävyyttä puskuriin, niin mä lähtisin tekemään kuten bcan ja Hazard eli eteen lisäämään esim. kaasuputken palaset siihen isoon väliin. Katkaisisin myös sen paksun muovin siitä samasta kohdasta molemmilta sivuilta. Keittäminen tekee osat sitkeämmiksi, mutta puskuriintulevat iskut ovat melko rajuja.

bcan voitko laittaa infoa onko sulla katki se muovi molemmilta puolilta?

Takana varmaankin toimii nippuside hyvin. Mulla on takapuskurista hajonnut varmaan ne samat ruuvin kiinnikkeet. Väänsin ne vain paikalleen ja jatkoin ajoa.  :grin:

Poissa Voima_K

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #286 : 03.06.12 - klo: 10.04 »
Tekin pro4 ja C130250 CS-Rocket Competition Modified CX 120A
Eiköhän noilla pärjää

Katselin että tuota Tekiniä saa 4000kV ja 4600kV versioina. Mitä nyt olen tätä foorumia surffannut niin 4000kV olisi se voittajan valinta, mutta olisin halunnut varmistaa näin todellakin on?

-K-

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #287 : 03.06.12 - klo: 11.20 »
Tollasella virityksellä mun etupuskuri on kestänyt ihmeen hyvin.
Kiinnike mikä menee diffiboksiin, on kiinni pyöreessä kolossa jossa noi letkunpätkätkin pelkästään nippareilla.

« Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo: 13.48 kirjoittanut bcan »
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #288 : 03.06.12 - klo: 19.16 »
Oma lossi




Eilettäin purin palasiksi ja tarkastelin vähän lähemmin autoa. Tapit on makiasti kuopalla, onneksi pirssin mukana tuli uudet, liekkö kovemmat?


Omassa puskurissa on Asson B4/T4 akkutyynyistä koottu mökö joka on varmistettu nippusiteillä. Tekasin heti uuteen puskuriin ja ainaki vielä on ehjä.


Iskarit tuli nysvättyä uusiksi, koemielessä ajelen 1/8 Losin bigboreilla. Vähän semmonen lullan olonen auto mutta ei kyllä yhestäkään pikku pahkurasta lähde ratas irti maasta. Keulan pumppuihin piti tehä iskaritornille jatko vanhasta Hobaon tornista.


Takapumput on bolt on.





Makian pirssi kyllä hakkauttaa, yhtään varaosaa ei oo pakissa, eikä oo ollu vielä ees tarvetta. (luultavasti ens reissulla leipoo samantien kaikki tukivarret yms tökkelit  :grin: )

Poissa Voima_K

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #289 : 03.06.12 - klo: 20.17 »
Ymmärrän että minun esittämä kysymys pari postausta sitten oli niin noobi, että sille nauretaan vieläkin Espoolaisissa grillijuhlissa. Yritän kuitenkin vielä.

Elikkäs esittämistäni vaihtoehdoista 4600kV -moottori käsittääkseni kiertää enemmän jolloin vääntökin on varmaan pienempi ja Losihan on käsittääkseni näistä sc-autoista painavimmasta päästä, jolloin kuppi kallistuisi 4000kV -vaihtoehdon suuntaan. Mikäli joku vaan jossain käänteessä viitsii vastata esittämääni amatöörimäiseen kysymykseen niin olisin hyvin kiitollinen. Reilun viikon kokemuksella tästä lajista ei viitsisi jenkeistä tilata kovin montaa säkillistä scheissea vaan käyttää vähäiset eurot ennen tämän valuutan romahdusta oikeisiin hankintoihin.

-K-

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #290 : 03.06.12 - klo: 20.33 »
Harvalla on kokemusta molemmista moottoreista. Itse päädyin kesympään 4000kV malliin siinä uskossa että se lämpiäsi hieman vähemmän.  Vääntöä on kyllä mukavasti että välitykset saa säädettyä sellaisiksi ettei jää pääsuoralla muiden jalkoihin.

Meidän seuran yksi asso kuski on kokeillut kyseisen moottorin kanssa turbomoodia ja saanut koneen kiertämään iloisesti pitemmälle. Kyseessä on käsittääkseni dynaaminen ennakko joka menee päälle kun moottori saavuttaa tietyn kierrosalueen.

Omassa noparissa on noin 10 säätöä koskien tätä ennakkoa mutta en ole syventynyt tähän kun vauhtia tuntuu riittävän ihan tarpeeksi 0-ennakollakin.

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #291 : 04.06.12 - klo: 13.29 »
Mulla oli aiemmin käytössä Novakin ballistic 4.5 joka taitaa olla 5000kv ja kyllä siinä ainakin vauhtia riittää.
Nyt autossa on kiinni Hobbywingin 4000kv mylly, mutta tosta ei oo vielä niin paljoa kokemusta että osais oikeen kunnolla verrata.

Ehkä tuo sopii kuitenkin mun rajoitetulle ajotaidolle paremmin kun tolla motilla Jyrkkälässä eka kerran olin ajamassa niin omaa bestläppiä tuli paranneltua muutamaankin kertaan.
Ajoin 13 piikisellä pinjonilla ja suorilla jäin kyllä pikkasen toiselle korrille. Ei ole kyllä tietoa millasella myllyllä/pinjonilla se toinen oli liikkellä.
Täytyy vielä testailla miten pikkusen isommat pinjonit vaikuttaa kokonaisuuteen.

Kun tota olin ostamassa niin olin myös kahden vaiheilla että ottaako ton 4000kv motin vai olisko ottanut 4600kv. Tohon 4000kv mottiin päädyin ihan sen perusteella että tuleepahan kokemusta sellaisestakin.
 
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Voima_K

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #292 : 05.06.12 - klo: 21.59 »
Kiitokset Hazard ja bcan. Täytyy ehkä tilata tuo 4600 -versio ihan piruuttaa niin tulee sitten siitäkin kokemuksia.
Tosin mun auto on edelleen tulossa tuolta rcmodelbau.comista. Günther lupaili että lähettää sen kolmen päivän sisään eli ehkä hän myi minulle ei oota. Samaan aikaan jenkeistä tilatut varaosat ja lisäheebelit tulivat tänään tai tulli-ilmoitus tuli ja sain maksaa hiukan veroja. No, tuli tuokin koettua.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #293 : 10.06.12 - klo: 22.27 »
Mulla anto tokalla yrityksellä LRP:n säädin periksi. Aluksi oli ongelmia koneen lämpöjen kanssa.
LRP SXX TC v2 ja X12L 550 BL 4.5T, 13 pinjonilla.

Iso Karhu kokeilee mun myllyä toisella säätimellä ja nähdään kuumensiko viallinen nopari myllyn.

T: Taitaa seuraavaksi ottaa 4000 kv:n.

Kiitokset Hazard ja bcan. Täytyy ehkä tilata tuo 4600 -versio ihan piruuttaa niin tulee sitten siitäkin kokemuksia.
Tosin mun auto on edelleen tulossa tuolta rcmodelbau.comista. Günther lupaili että lähettää sen kolmen päivän sisään eli ehkä hän myi minulle ei oota. Samaan aikaan jenkeistä tilatut varaosat ja lisäheebelit tulivat tänään tai tulli-ilmoitus tuli ja sain maksaa hiukan veroja. No, tuli tuokin koettua.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #294 : 14.06.12 - klo: 00.52 »
Ensityypit Lavangossa kotiradalla:

Wacky Stack Racing Team

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #295 : 20.06.12 - klo: 15.03 »
...ja kisoissa sä menit jo kuin ohjus!

Ensityypit Lavangossa kotiradalla:



Poissa Mice

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #296 : 20.06.12 - klo: 16.29 »
...ja kisoissa sä menit jo kuin ohjus!

Ensityypit Lavangossa kotiradalla:



Lohdutukseksi teille muille ja ihan vaan Mikon kiusalla: Tammisaaren rata oli kyllä sellanen ja siinä kunnossa, että antaa todella paljon anteeksi vakiosetupille. Jos oltais oltu jossain toisenlaisella kilparadalla, ni ei ehkä olis päässy tollaseen lopputulokseen...  :evil:  :wink:  :laugh:
JB-Design ja West Coast Interior tarjoavat mittatilaustöitä ja ajoneuvoverhoilua ympäri Suomea. www.jb-design.fi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #297 : 20.06.12 - klo: 16.36 »
...ja kisoissa sä menit jo kuin ohjus!

Ensityypit Lavangossa kotiradalla:



Lohdutukseksi teille muille ja ihan vaan Mikon kiusalla: Tammisaaren rata oli kyllä sellanen ja siinä kunnossa, että antaa todella paljon anteeksi vakiosetupille. Jos oltais oltu jossain toisenlaisella kilparadalla, ni ei ehkä olis päässy tollaseen lopputulokseen...  :evil:  :wink:  :laugh:

Mikko ei sitten muuta mitään seuraaviin kisoihin, jotta nähdään miten Losi kulkee :) Oma sijoitus ei tietenkään ole asiassa etusijalla... ;)
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #298 : 20.06.12 - klo: 19.59 »
Kun ei osaa ajaa, pitää hommata tollanen. Iskaritornit muuttavat melkoisesti jousitusgeometriaa ja toki bypass-männät myös. Ohjaukseen on pähkäilty omat vantit ja servoteline on näppärä. Hintakaan ei ole edes kovempi kuin koko autolla uutena...

RC BUILD IT! Pro4mance Pack Gumby Build.avi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #299 : 20.06.12 - klo: 21.24 »
Kun ei osaa ajaa, pitää hommata tollanen. Iskaritornit muuttavat melkoisesti jousitusgeometriaa ja toki bypass-männät myös. Ohjaukseen on pähkäilty omat vantit ja servoteline on näppärä. Hintakaan ei ole edes kovempi kuin koko autolla uutena...

RC BUILD IT! Pro4mance Pack Gumby Build.avi

Saatko tuon jo seuraavaan sc cup kisaan?

Itsekin mietin tuota pakettia.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection