Sääntöjähän ei edelleenkään päätetä tämän keskustelulangan perusteella.
Silloin kun itse aloitin kisaamaan, halusin vain kisaamaan. En kokenut mitään ongelmaa siitä, että en pärjää heti. Mikä nykyisin on niin vaiketa opetella ajamaan pärjätäkseen?
No shit...
Ja niin... aivan itsekin halusin alunperin vain ajella... mut houkuteltiin väkipakolla kisaamaan ja sillä tiellä olen edelleen.
Haluan vain kisata ja pärjätä itselleni tärkeissä luokissa hyvin.
Touring ei sitä minulle ole.
Turisti on vain ja ainoataan treenin kannalta itsellä mukana.
Mikä nykyisin on tosiaan niin vaikeeta opetella ajamaan jne...?
Sanos muuta.
En ymmärrä ollenkaan mikä siinä on niin vaikeeta...
Mutta ikäväkyllä sitähän se nykyään tuppaa olemaan ja vain jatkuvasti pahenee.
Jokainen tikkurilan kuvioita katsellut pystyy tämän huomaamaan.
Jos ei osaa ajaa niin syytetään rataa ja pahimmillaan rakennetaan rata juuri sellaiseksi kuin se oma napa sanoo.
No mutta... Näin kuviot nykyään menee... Sillon on mahdotonta tollasilla edes täällä jauhetuilla ideoilla saavuttaa yhtään mitään parannusta.
Jos mun suuntaan asialla vihjaisit niin pahasti ammut metsään.
Enhän mä ole 20 harrastevuoteni aikana mitään muuta tehnytkään kuin opetellut ja yhä vain opetellut ja turpaan tulee edelleen siinä luokassa missä haluan pärjätä.
Niissä luokissa joita ajan talvella, olen pärjännyt, mutta voin sanoa että olo oli oikeasti aika tyhjä TSP voiton jälkeen, koska tosiaan... en aja kyseistä luokkaa siksi että voisin voittaa. Ajan kyseistä luokkaa vain koska se sääntöjensä puolesta on touring luokista se joka on lähimpänä sitä mitä treeniä haen.
Ja koska tiedän että olen taipuvainen ylipanostukseen niin kyseisen luokan säännöt pitävät minun kustannukset tarpeeksi kurissa.
Viri luokka tulis panostusfetissini takia minulle niin kalliiksi että ei peräsin kestä.
Siksi en kyseistä luokkaa aja, enkä tule ihan äkkiä ajamaankaan.
Ei siksi että en omaa mahdollisuuksia voittoon tai edes kärkikahinaan virissä.
Ja kyseisellä asiallahan ei ole mitään tekemistä touringin kehittymisen kanssa, vaikka vuosittain tätä samaa virttä saa kuulla.
Väliinputoojaluokka... kärkijätkät ajaa kyseistä luokkaa vain koska haluaa voittaa blaa blaa blaaaaaa.
Ei ei ja ei... Ja edelleenkin ei.
Ja vaikka moni sitä mieltä onkin niin mielipiteeseen on tottakai oikeus... se ei vaan ole totuus.
Mutta ei se tee edelleenkään kyseisestä luokasta mitään ongelmatapausta että sitä olisi pakko sohia yhtään mihinkään suuntaan.