Mäen oo metriäkään ajanut niillä valkoisilla vanteilla vaan mulla on ollut Hudyn ventaita ja neon olleet kyllä asiallisia renkaita. Tosin en mä niitä ole varmaan, kuin tyyliin 5 sarjaa kuluttanut, eli otanta on pieni.
Onko jollain kokemusta, että ne Riden omat olisi erilaisia, kun Hudyn?
Onko jollain kokemusta, että ne Riden omat olisi erilaisia, kun Hudyn?

. Se vaan kuuluu tähän suomalaiseen kulttuuriin